מכבי ראשון לציון בכדוריד תפגוש בסיבוב השלישי המוקדם והאחרון לפני שלב הבתים את קבוצת סן רפאל מצרפת. זאת במסגרת המשחקים בסיבוב השלישי בגביע האיגוד האירופי. המפגש הראשון ייערך באמצע בנובמבר בישראל, והשני לקראת סוף נובמבר בצרפת.
1 צפייה בגלריה
מכבי ראשל"צ. בקרוב הצרפתים | צילום: חן קלדרון
מכבי ראשל"צ. בקרוב הצרפתים | צילום: חן קלדרון
מכבי ראשל"צ. בקרוב הצרפתים | צילום: חן קלדרון
אחרי הניצחון ביום שישי האחרון על סטיאווה בוקרשט, סגנית אלופת רומניה, הוגרלו הצהובים מול משוכה צרפתית לא פשוטה - קבוצת סן רפאל.
סן רפאל הגיעה בעונה שעברה לגמר, שם נוצחה ע"י פוקסה ברלין מחזיקת גביע האיגוד האירופי. בעונת 2016-17, עשתה דרך דומה, כאשר עברה את שלב הבתים, ניצחה את מלסנגן הגרמנית ברבע הגמר, ובפיינל פור נוצחה מול ברלין ומגדבורג.
לא תהיה זו הפעם הראשונה של הקבוצה המקומית מול קבוצה צרפתית. בעונה שעברה פגשה את שאמברי, ממחוז סבואה שבצרפת, בסיבוב השני של גביע האיגוד האירופי, אך לא הצליחה להגיע לניצחון באף אחד מהמשחקים מולה.
"לא ייחלנו לקבל את אחת הקבוצות החזקות במפעל, שהגיעה בשנה שעברה לגמר", אמר מאמן מכבי ראשון לציון סער פרנקל אחרי ההגרלה.
"מבחינתנו זו הזדמנות טובה לצבור ניסיון נוסף ברמות הגבוהות של אירופה. זו שנה שנייה ברציפות שקבוצה צרפתית ממועדון פאר תגיע לפה, אבל אנחנו מספיק חזקים השנה ומספיק מאמינים בעצמנו שאנחנו מסוגלים לייצר משחקים טובים ותחרותיים", הוסיף המאמן וסיכם: ברור שהם הפייבוריטים אבל אנחנו נתכונן הכי טוב שאפשר על מנת להוות יריב ראוי".
"הגרלה קשה מול קבוצה חזקה, אבל גם אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים בעלי ניסיון אירופי עשיר. הצוות המקצועי יכין היטב את השחקנים למשחק ואין לי ספק שהם יתנו פייט ראוי", אמר גם יושב ראש ראש המועדון, ראול סרוגו.