במשחק פתיחת העונה שהתקיים אמש (ראשון) הפסידה ראשל"צ 90-84 לנס ציונה "בדרבי השכנות". המאמן צביקה שרף: "לא ביצענו נכון את הדברים שהתכוננו אליהם".
1 צפייה בגלריה
מחזיקת גביע ווינר כשלה מול נס ציונה | צילום: אודי ציטיאט מנהלת הכדורסל
מחזיקת גביע ווינר כשלה מול נס ציונה | צילום: אודי ציטיאט מנהלת הכדורסל
מחזיקת גביע ווינר כשלה מול נס ציונה | צילום: אודי ציטיאט מנהלת הכדורסל
כזכור, משחק פתיחת העונה התקיים אתמול ימים ספורים לאחר זכייתה של ראשל"צ בגביע ווינר. ענני התהילה לא סייעו לשחקנים שהגיעו למגרש מול עירוני נס ציונה, שהגיעה עם מאזן חיובי של שלושה ניצחונות במשחקים רשמיים.
הכתומים מנס ציונה, פיגרו לאורך רוב המשחק, אבל ידעו לייצר ריצות בסיום כל מחצית, ולקחו את דרבי השפלה בשיניים עם 84:90 גדול במשחק שנערך במגרש הביתי בראשון לציון.
הקבוצה מעיר היין הייתה עדיפה במשך דקות ארוכות, אבל דווקא אחרי שעלתה ליתרון דו-ספרתי ראשון ברבע הרביעי, העייפות מהשבוע הקשה שעבר עליה הכריעה אותה. דשון סטיבנס וקמרון לונג עשו את שלהם עם 20 ו-19 נקודות בהתאמה ואיגור קולשוב הוסיף 17, והוביל את הריצה במהלך המחצית השנייה, אבל ערב עגום של הקבוצה מהקו (7 מ-20) עלה לה ביוקר.
מהצד השני, בראון-רמירז סיים עם 23 נקודות וגלאדנס עם 18 הצטיינו אצל הקבוצה מנס ציונה.
היה זה ניצחון ראשון אי פעם של נס ציונה במחזור פתיחת עונה, ולאחריו אמר יו"ר עירוני נס ציונה, יניב מזרחי: "יש לנו בקבוצה ווינרים. אם מישהו עדיין לא הבין, הולך להיות כיף העונה בלב המושבה".
"אנחנו קבוצה, וכל פעם זה יכול להיות מישהו אחר שבולט, זה הכח שלנו", הוסיף מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין.
מהצד השני תלה צביקה שרף, מאמן ראשל"צ, תלה את האשמה בהגנת הקבוצה. "ההפסד שלנו נבע מהגנה, קיבלנו סלים קלים. לא ביצענו נכון את הדברים בעיקר בהגנה. קשה לנצח משחק שמקבלים 90 נקודות", אמר.