מכבי ראשון לציון התעוררה הבוקר (שישי) ליום שאחרי הזכייה הראשונה בתואר גביע ווינר. זאת לאחר שקבוצת הכדורסל של העיר, ואוהדיה, צהלו הלילה אחרי הניצחון הגדול 66-78 על הפועל באר שבע.
1 צפייה בגלריה
חגיגות הניצחון | צילום: אורן אהרוני
חגיגות הניצחון | צילום: אורן אהרוני
חגיגות הניצחון | צילום: אורן אהרוני
הניצחון הבטיח למועדון את התואר הראשון של העונה, והיה מתוק במיוחד מאחר והגיע לאחר שהכתומים הדיחו השבוע בזה אחר זה את קבוצות הכדורסל הגדולות בישראל, וביניהן מכבי תל אביב והפועל ירושלים.
את מירב תשומת הלב הבוקר הזה קיבל מאמן הקבוצה, צביקה שרף. המאמן הוותיק בן ה-66, השיג את התואר הראשון שלו מאז הזכייה בגביע הרוסי בעונת 2010/11 כמאמן ספרטק סנט פטרסבורג.
שרף, שזכה עם השנים בלא פחות מ- 10 אליפויות ליגת העל עם מכבי תל אביב ותארים נוספים אחרים, נשמע מאושר ואמר לאחר הזכייה: "אני חי וקיים ויש לי תואר. יש אנשים שנוטים לא להעריך את התואר הזה, אבל ראינו שבכל שנה הקבוצה שזוכה בתואר הזה מרוצה מאוד. אני לא חושב שהקבוצות ששיחקו מולנו לא רצו לקחת את התואר הזה. אני מאוד מכבד את התואר הזה, אנאדולו אפס זכתה בתואר המקביל בטורקיה מול פנרבחצ'ה, מילאנו באיטליה, ריאל מדריד בספרד. אנחנו בחברה טובה".
האתגר הבא של הקבוצה מגיע כבר ביום ראשון עם פתיחת הליגה. בשעה 20:35 יחל משחק הבכורה של שרף לעונה הנוכחית מול עירוני נס ציונה.