פתיחת העונה הנהדרת של מכבי ראשון לציון בכדורסל נמשכה גם אתמול (שלישי). אחרי הניצחון הגדול על אלופת המדינה, מכבי תל אביב, בשלב רבע גמר גביע ווינר, היא רשמה הישג משמעותי כשניצחה גם את הפועל ירושלים. השלב הבא: הגמר מול הפועל באר שבע.
1 צפייה בגלריה
איגור קולשוב במשחק מול הפועל ירושלים | צילום: עוז מועלם
איגור קולשוב במשחק מול הפועל ירושלים | צילום: עוז מועלם
איגור קולשוב במשחק מול הפועל ירושלים | צילום: עוז מועלם
בהיכל המקומי ב'בית מכבי', בתוצאה 81:92, ניצחה מכבי ראשל"צ את הפועל ירושלים. זה היה ערב מצוין לדשון סטיבנס שסיים עם 19 נקודות ו-7 ריבאונד יחד עם קמרון לונג 17 ו-9 אסיסטים, איגור קולשוב 16 ועוז בלייזר 13 סחפו את הכתומים למשחק נהדר לאורך כל אורכו.
בניצחון הזה המשיכו הראשל"צים את פתיחת העונה המדהימה שלהם, הקבוצה נמצאת כבר במאזן של 0-8 כולל משחקי ההכנה בקיץ, ולאחר שהוכיחה אמש שהיא יודעת לשחק היטב הגנתית והתקפתית, הקבוצה ערוכה ומוכנה לקראת משחק הגמר שייערך מחר (חמישי), מול הפועל באר שבע המפתיעה ב'בית מכבי'.
הפועל באר שבע, אחת הקבוצות המפתיעות בטורניר, ניצחה בדרך לגמר את מכבי אשדוד 95:97 במותחן שכלל שתי הארכות. היא וראשל"צ מעולם לא לא זכו בגביע הווינר, למרות שהכתומים של צביקה שרף העפילו פעם אחת לגמר גביע ווינר, בשנת 2006. אך נחלו שם הפסד לאליצור אשקלון.
מכירת הכרטיסים לגמר שייערך ביום חמישי תחל כבר היום (רביעי). במועדון מדווחים שתהיה עדיפות במכירת הכרטיסים לבעלי מנויים של מכבי ראשון לציון.