בקבוצת הכדוריד הצהובה של ראשון לציון מתוכננים לעונה החדשה, ופורשים בפני האוהדים את הצפוי. אחרי שסיימו את העונה הקודמת ללא תארים, הקבוצה שסיימה כסגנית מחזיקת הגביע, מתכוונת לשנות את המצב.
1 צפייה בגלריה
מכבי ראשון לציון בכדוריד | צילום באדיבות המועדון
מכבי ראשון לציון בכדוריד | צילום באדיבות המועדון
מכבי ראשון לציון בכדוריד | צילום באדיבות המועדון
במסיבת עיתונאים שנערכה השבוע דיווחו בקבוצה על הצד המקצועי וצירוף שחקנים חדשים. ביניהם המתאזרח הסרבי רסטקו סטויקוביץ', מרקו מאטיץ' הבוסני, ירמי סידי והשוער הטוב בארץ, דן טפר.
מאמן הקבוצה, סער פרנקל: "עשינו שינויים ונייצר קבוצה שתשחק הרבה יותר טוב. אחרי שבוע של אימונים, אני רואה התחברות יותר מהירה ממה שהייתה בעונה שעברה".
הקפטן יואב נאמן, בן ה-38, ממשיך במועדון גם השנה, ואמר בהתרגשות: "אחרי כאב הלב של העונה שעברה לקח לנו זמן להתאושש. הקהל שלנו סבל מאיתנו בשנה שעברה והרגשנו את זה. נעשה הכל כדי להחזיר אותו למגרשים".
באירוע השתתפה גם קבוצת הנשים של המועדון. גם היא עברה הקיץ התחדשות מרשימה כשהחזירה לארץ את ניצן דונאי מהליגה הספרדית והחתימה שלוש זרות. ביניהן שחקנית נבחרת ברזיל ז'קלין אנסטסיו.
12 מתוך 18 שחקניות הסגל של הקבוצה הן שחקניות בית מתוך מחלקת הנערות המשובחת של המועדון. את הקבוצה יאמן גלעד מאור, מאמן מעוטר בעולם כדוריד הגברים, שאימן אף את קבוצת הגברים של המועדון.