אחרי שזכה מוקדם יותר השנה בגביע ישראל בהרמת משקולות בראשון לציון לעיני מאות צופים במתחם הפיטנס לנד בעיר, אדיר ברזני, תושב העיר בן ה-24, מתקדם לתחרות הבאה.
1 צפייה בגלריה
ברזני בפעולה | צילום באדיבות אדיר ברזני
ברזני בפעולה | צילום באדיבות אדיר ברזני
ברזני בפעולה | צילום באדיבות אדיר ברזני
ברזני ייצג לאחרונה את ישראל בענף המשקולות ברוסיה, ואף זכה במדלית זהב והוכנס לדירוג ראשון מתוך שלוש דירוג מאסטר בלחיצת חזה, עד 100 קילו בשניהם.
באליפות ישראל, שנערכה בשבוע שעבר בראשון לציון בפיטנס עם לא פחות מ-60 מתחרים מטעם איגוד NPA ישראל בקטגוריית משקל גוף, הוא נעצר אחרי עשר תחרויות בהם סיים בנצחונות רצופים. "זה היה כישלון עבורי", מספר ברזני בשיחה בלעדית עם 'מיינט ראשון, על תחושות האכזבה הקשות.
"התחרות הזאת התקיימה 3 שבועות אחרי אליפות אירופה ולא הספקתי להתאושש מהתחרות הקשה", הוא מסביר. "ניסיתי לעמוד ביעדים שעמדתי באירופה אחרי הורדה, מבחירה כמובן, במשקל הגוף ירדתי לקטגוריה של עד 90 קילו".
מה קרה שם?
"הכל קרה מהר. בתרגיל הראשון רגשתי שמשהו השתבש. רק הרמה אחת מתוך שלוש עברו בהצלחה, ואז הגיע הסיוט בלחיצת חזה. תרגיל שאני מאוד טוב בו. לא הצלחתי ללחוץ את המשקל הכי נמוך בשבילי שזה 150 קילו. זה הפיל אותי מאוד חזק באותו היום. אני חוזר הביתה בידיים ריקות זה היה ממש קשה לעכל, אבל הבנתי אחרי שיחות מהחברים והמשפחה שאין ספורטאי שלא נכשל וקם בחזרה יותר חזק".
ברזני לא נשבר, ממשיך לעבוד קשה ומתחיל הכנות לתחרות גביע אירופה שתתקיים באילת ב-26 ו-27 באוקטובר ולאליפות אירופה בפולין בדצמבר.