תדהמה ב'בית מכבי'. הבוקר (חמישי) הודיע יו״ר מכבי ראשון לציון, יצחק פרי, לראש העירייה ולהנהלת המועדון כי החליט לסיים באופן מיידי את תפקידו כיו״ר המועדון. כל זאת שלושה ימים אחרי שהכתומים רשמו הפסד ליגה מספר 12 העונה (מתוך 15 משחקים), נגד בני הרצליה, ששמר אותם עמוק במקום שנועל את ליגת העל.
1 צפייה בגלריה
יצחק פרי. ימשיך כאוהד הקבוצה
יצחק פרי. ימשיך כאוהד הקבוצה
יצחק פרי. ימשיך כאוהד הקבוצה
( צילום: יאיר שגיא)
מתוך כל הזעזועים שעברה הקבוצה בעונה הקשה הזאת, אם בסגל השחקנים או פיטוריו של המאמן גיא גודס, אין ספק שהזעזוע הזה הוא הגדול מכולם. "אני אדם שהולך בדרך שהוא מאמין בה וחשוב לי להיות נאמן לעצמי ולאחרים, ואין ביכולתי להוביל את המועדון ללא הלהט והאמונה שלי בדרך", הסביר היום פרי את הצעד הדרמטי. "אני מאמין ביכולתו של המועדון להתמודד עם המשברים והקשיים שהוא ניצב לפניהם. אני בטוח שהנהלת המועדון תמצא את האדם הנכון להחליפני, ולהמשיך ולהוביל אותה להישגים.
קראו גם:
"אני משאיר אחרי מועדון מסודר, יציב מבחינה כלכלית, עם הנהלה מנוסה שלבטח תעשה את המקסימום להמשיך ולהצליח. אני אמשיך ללוות את הקבוצה בתור אוהד, ומקווה יחד עם כולכם שהקבוצה תתעלה על עצמה ותצליח לשרוד ולהישאר בליגת העל. רוח המועדון, האוהדים הנפלאים, בני הנוער שעובדים כה קשה על מנת להצליח ילוו אותי עוד שנים רבות״.
מהנהלת המועדון נמסר בתגובה: ״מצרים על החלטתו של יצחק פרי שהוביל את המועדון לשנים נפלאות והצעיד אותו להישגים יוצאי דופן, אנו מתחייבים בפני כל מי שהמועדון יקר לו להמשיך בכל הכח, יום ולילה על מנת לעמוד באתגרים העומדים בפנינו. הנהלת המועדון יחד עם ראש עיריית ראשל״צ תתכנס בקרוב ותדון במצב״.