מסע העסקים של Google ישראל ורשת המקומונים של המדינה mynet, ייצא לדרך היום (ראשון) בבאר שבע. אם עד היום נמנעתם או חששתם לפתוח לעסק שלכם אתר אינטרנט ולקדם אותו ברשת, אם פתחתם אתר אבל אתם לא ממש מרוצים ממנו - הכלים הפשוטים שתקבלו מהמומחים של גוגל ישדרגו את הנוכחות שלכם ברשת.
מסע העסקים יושק היום אצלנו, בירת הנגב והסייבר, בנוכחות ראש העירייה, רוביק דנילוביץ.
למי זה מתאים?
המסע, ראשון מסוגו, מיועד לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם. הסדנאות מעשיות ובגובה העיניים, ויביאו את את המומחים של גוגל עד אליכם. הסדנה מתאימה לבעלי עסקים קטנים מתחומי עיסוק מגוונים, המעוניינים להשיג שדרוג דיגיטלי לעסק שלכם:
  • עסקים שאין להם אתר בכלל.
  • עסקים עם נוכחות דיגיטלית בסיסית וראשונית, שמעוניינים בשדרוג ושיפור. לדוגמא: אתר האינטרנט הנוכחי אינו לשביעות רצונם (לא מעודכן, לא מותאם מובייל, וכיוצ"ב) .
מהלך מפגש ותכנים
בלי לפחד מהדיגיטל! זו סדנא חדשנית בה יושבים בעל או בעלת העסק מול מחשב במשך שעתיים וחצי - ולומדים, ומקימים נוכחות דיגיטלית - הכל בהדרכה אישית וצמודה של אנשי גוגל עצמם (ולא מרצים ויועצים חיצוניים).
הסדנא תהיה מעשית ופשוטה עם ערך אישי ומקצועי, כי יוצאים עם תוצר מעשי. כל עסק יצא עם עמוד עסקי ב-Google וכלים עדכניים לניהול הנוכחות שלו באינטרנט, ועם פתרון פרסומי משולב שיסייע לו לפנות את הצרכן המקומי.
איפה ומתי זה קורה?
היום (ראשון 4.2) בפארק קרסו למדע, העצמאות 79, 15:00-17:30. הסדנה בעלות מסובסדת של 99 שקל כולל מע"מ לאדם.
למידע נוסף: לחצו כאן או חפשו "העסק שלי בגוגל".