"אנחנו, כמו אלפי משפחות אחרות, נמצאים במצב הזה", מספר ש. אשור מחיפה. "גם אנחנו רצינו להניח יד על דירת מגורים במחיר שפוי, כזו שגם נוכל להשכיר במהירות ובמחיר טוב, אבל חששנו שההזדמנות שיש כרגע תחלוף. דירת 4 חדרים חדשה בפחות מ-1.7 מיליון שקלים ובמרכז הארץ? זה דבר שקשה מאוד למצוא. קיבלנו טיפ מחברים שרכשו דירה בפרויקט הזה של קבוצת MORE באור ים במחיר מפתיע ומיהרנו לסגור עסקה".
את ש. פגשנו עם עוד עשרות משפחות בסיור באתר הבניה המבוקש ביותר בישראל כרגע: מתחם MOREים בפרויקט "אור ים".

2 צפייה בגלריה
במגדל המגורים  14 קומות במרכז האורבני של אור ים
במגדל המגורים  14 קומות במרכז האורבני של אור ים
במגדל המגורים 14 קומות במרכז האורבני של אור ים
(הדמיה: ויופוינט)

זהו מתחם מגורים בבנייה המצוי בשכונה חדשה שנבנית כעת מול שכונת הגולף של קיסריה, בין כביש החוף לכביש 4 מדרום לאור עקיבא. השכונה מושכת אליה משפחות צעירות ואוכלוסיית משפרי דיור מכל הארץ.
הפרויקט של קבוצת MORE מציע דירות 4-5 חדרים במפרט של דירות גן ופנטהאוזים ובמחירים שיוצרים עכשיו הזדמנות נדירה. ההזדמנות הזו נחשבת לאדירה במיוחד ממש לפני עליית מחירים צפויה, בשל העובדה שמשרד השיכון מושבת ואין תחזית להקצאת קרקעות או תוכנית חלופית. כרגע נוצר ביקוש גדול ואין היצע מספיק.
ההסבר פשוט - מדובר ללא ספק בשכונה הנחשקת ביותר בישראל שיושבת על אחת מעתודות הקרקע הנדירות ביותר במדינה. הפרויקטים נבנים שם בידי חברות יזמיות מהמובילות בארץ. מי שתכנן, פיתח ומקים את התשתיות של הפרויקט היא החברה לפיתוח קיסריה שבנתה ומפתחת את קיסריה עצמה ברמת תכנון, עיצוב והקפדה שיוצרים סביבת מגורים ברמה מתקדמת ויוצאת דופן מבחינת תכנון ואיכות חיים.
בעוד שלוש שנים יגורו כ-3,500 משפחות בשכונה מתוכננת, מרווחת ומעוצבת ובמרחק 6 דקות נסיעה מהים. לכן, הביקוש יעלה וכך גם המחיר.

2 צפייה בגלריה
פנטהאוז במגדל המגורים במרכז האורבני של אור ים
פנטהאוז במגדל המגורים במרכז האורבני של אור ים
פנטהאוז במגדל המגורים במרכז האורבני של אור ים
(הדמיה: ויופוינט)

המכירות בפרויקט MOREים באור ים החלו לפני כמה שבועות והתוצאות לא מפתיעות. אלפי מתעניינים מהשרון הצפוני, חדרה, נתניה, פרדס חנה והקריות כבר בפנים. לצידם נרשמה התעניינות רבה מצד משקיעים תל אביביים, ירושלמים, חיפאים ואחרים שכולם מיהרו לפנות למשרד המכירות בקיסריה. בתוך ימים נמכרו עשרות דירות למשפרי דיור, משפחות צעירות ומשקיעים.
א. נוה מהרצליה: "על רקע סיום מבצע ״מחיר למשתכן״ כשאין באופק תוכנית חלופית, קיים צפי לזינוק תלול של מחירי הדירות. זיהיתי כאן כמשקיע, פוטנציאל גדול. החכמה היא לנצל הזדמנויות ולהבין את השוק לפני שרוכשים".

אז מה שונה ומיוחד בפרויקט של קבוצת MORE באור ים?

״החברה לפיתוח קיסריה״ מציגה כאן תכנון שכונה חדש בסטנדרט לא מוכר בישראל. 60 אחוזים משטח השכונה יתבסס על שטחים ירוקים ושטחי פנאי ואקולוגיה, הכוללים פארק ובו שבילי הליכה לאורך השכונה. הפארק מסתיים בדרום השכונה באגמים אקולוגיים. על אדמות אלה עבר פעם ערוץ נחל ומתכנני השכונה הפכו את הערוץ לפארק עירוני ירוק ושמו "פארק הנחל". לכל אורך הפארק יהנו התושבים מגנים ומדשאות , מסלולי ריצה והליכה, קירות טיפוס, גינות כלבים ושבילי אופניים שיחברו את השכונה אל חוף קיסריה ולקאנטרי קלאב הסמוך.
היזמית של MORE ים היא קבוצת MORE מקבוצות הייזום הגדולות והמובילות בין חברות הנדל״ן בישראל. פרוייקט MOREים הוא פרויקט דגל של החברה ומבטא את תפיסתה לפיתוח פרויקטים שמציעים את "היומיום של מחר".
החברה מציגה פרויקטים שמשלבים מגורי איכות עם שטחי מסחר, שדרות חנויות, מתקני פנאי וקהילה ושטחי תעסוקה – קומפלקס של מתחמי חיים משולבים.
קבוצת MORE בונה באור ים בשני מתחמים בלב השכונה החדשה ובהם יותר מ-700 יחידות דיור למשפחות ומשפרי דיור ובתמהיל דירות מגוון: דירות 4,5 חדרים, דירות גן, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. מדובר בבנייני בוטיק בני 5-9 קומות לאורך פארק הנחל – המיקום הטוב בשכונה ומגדלים בני 11-14 קומות עם דירות מעוצבות שמשקיפות לכיוון הים ושכונת הגולף קיסריה.
כדאי לשים לב למחיר המצוין בתקופת ההשקה:
דירת 4 חדרים + מרפסת + מחסן וחניה החל ב- 1,712,000 שקלים ועכשיו במחיר השקה החל ב- 1,699,000 שקלים.
דירת 5 חדרים + מרפסת 12 מטר + מחסן + 2חניות החל ב- 1,872,500 שקלים ועכשיו במחיר השקה החל מ-1,750,00 שקלים.
ברור שבעוד שנה נשלם הרבה יותר על דירה בפרויקט הזה אלא אם נתעורר ראשונים. מדובר בעסקה מצוינת.
זה הרגע לצלצל 8112* או לגלוש ל- https://camp.mini-sites.net/MOREYAM.