סמוך לחצות, אמש (שלישי) עשה אמין קבאגה את נסיעתו בקו 83, שיוצא מסבידור בתל אביב ומסיים בתחנה המרכזית בראשון לציון. על פי דיווח המשטרה כשעצר קבאגה, בסמוך לסינמה סיטי, הוא נדקר על ידי רוכב אופנוע בעקבות "ויכוח על שימוש בכביש" ליד קניון הזהב. עכשיו, כשהוא שוכב במיטתו בבית חולים אסף הרופא, הוא משחזר את רגעי התקיפה.
1 צפייה בגלריה
אמין קבאגה. "לא מפחד מאף אחד"
אמין קבאגה. "לא מפחד מאף אחד"
אמין קבאגה. "לא מפחד מאף אחד"
(צילום פרטי)
קראו גם >>
"כשהגעתי סמוך לסינמה סיטי הגיע אדם רכוב על קטנוע וחסם לי את הגישה", הוא אומר, "צפרתי לו והוא פתאום מופיע בפני עם סכין וצעק לעברי 'ערבי מסריח, אני אזיין אותך'. בשלב הבא עלה לאוטובוס ותקף אותי בסכין, דקר אותי בגב, ברגל וביד.
"מיד אחרי זה הוא עלה חזרה לקטנוע, איים עלי שאם אני גבר שאגיע לתחנה המרכזית ושם הוא ידקור אותי חזק יותר ואז ברח מהמקום כשהוא עובר באורות אדומים".
איך הגיבה הסביבה?
"היו איתי עוד שני נוסעים שהיו בהלם, קפאו במקום. אני נסעתי לתחנה הבאה, הורדתי אותם ומיד לקחתי את הרכב שלי והתפניתי לבית החולים אסף הרופא. עכשיו אני עם שישה תפרים, נתנו לי זריקות ואני מקווה להשתחרר כבר מחר".
לשאלה האם יחזור לעלות שוב על ההגה עונה קבאגה: "אני לא מפחד מאף אחד. פשוט לא עשיתי שום דבר רע לאף אחד וחבל לי שככה עשו לי".
יו"ר אגד, אבי פרידמן, מסר בתגובה למקרה: "בשם עובדי אגד ובשמי, אני מבקש לאחל החלמה מהירה ורפואה שלמה לנהג אמין. אירוע הדקירה אמש, מצטרף לשורה ארוכה של מקרי אלימות נגד נהגי אוטובוס בישראל, תופעה שהולכת ומחריפה בשנים האחרונות.
"המכנה המשותף לכל המקרים הללו הוא מחסור בהרתעה לצד ענישה מקלה. הגיע הזמן שרשויות האכיפה ובתי המשפט ייתנו על כך את הדעת - האחריות לשלומם של נהגי התחבורה הציבורית בישראל מוטלת לפתחם".
במשטרה ממשיכים לחקור את המקרה.
לכל העדכונים - חדשות ראשון