ספק גדול אם תושבי ראשון לציון מודעים לכך שבמרכז העיר ישנו שדה רחב ידיים שאמור להיות סוג של ריאה ירוקה, בלב בניינים וכבישים, אך במקום זאת הפך למרבה הצער למגרש גרוטאות פיראטי, שבו מושלכים רכבים נטושים וחפצים שאיש אינו חפץ בהם.
1 צפייה בגלריה
מכונית נטושה בשטח
מכונית נטושה בשטח
מכונית נטושה בשטח
(צילום פרטי)
קראו גם:
בסוף השבוע שעבר יצא מירל לוטן, תושב העיר, להליכה בראשון לציון וגילה שטח ירוק שאותו הסתקרן לחקור. "מדובר בשטח שנמצא בין התחנה המרכזית ל'חי כיף', לאורך שדרות גולדה מאיר, איזור גדול מאוד ומפתיע במרכזה של ראשון לציון", מתאר לוטן, "השטח הזה מדהים, יש בו המון ירוק ופריחה אבל לצערי ראיתי גם המון כלובים של חיות שהושלכו במקום. תוך כדי טיול שמתי לב לתופעה שחוזרת על עצמה - מכוניות נטושות. תוך כדי ההליכה עברתי ליד מכוניות ישנות, מכוניות שעשו תאונה ואף אחד לא חשב לתקן, כאלו שנופצו ונהרסו. לי זה מאוד הפריע כי מסלול ההליכה הזה שייך לכולם וזה שטח עירוני".
לדברי לוטן, המשטרה יכולה בקלות לאתר את בעלי הרכבים ולקנוס אותם. "כדאי ורצוי מאוד", הוא מסכם, "שהעירייה תטפל במפגע ותחזיר את השטח להנאת התושבים".
מהעירייה נמסר: "מדובר בשטח תפעול בבעלות העירייה, בימים אלו הוא משמש מגרש זמני שמפנים אליו גרוטאות כלי רכב מרחבי העיר. כלי הרכב מוחזקים על ידי החברה לביטחון ובחלוף הזמן ועל פי חוק, נמכרים לגריטה".