הורי התלמידים של בית הספר היסודי ויתקין בראשון לציון זועמים על העירייה ומחלקת שפ"ע. לטענתם, חניון שסמוך לבית הספר פתוח אך ורק לעובדי המחלקה העירונית, למרות שיש בו מקום רב לכלי רכב. "בכל בוקר יש מצוקת חנייה ואנחנו נאלצים להוריד את הילדים על הכביש ובכך לסכן אותם במקום להחנות כמה מטרים משם באופן בטוח".
1 צפייה בגלריה
החניון סמוך לבית ספר ויתקין
החניון סמוך לבית ספר ויתקין
החניון סמוך לבית ספר ויתקין
(צילום: פרטי)
בית ספר ויתקין שנמצא בשכונת רמת אליהו מביא אליו מדי בוקר מאות תלמידים, אך לדברי ההורים, בשל מצוקת מקומות חנייה, ההורים מורידים אותם כאמור באופן שעלול לסכן אותם. מתחם החנייה הסמוך למקום, אשר יכול היה להוות פתרון, סגור בשער והכניסה אליו מותרת רק למחלקת שפ"ע.
"שפ"ע בנו לעצמם חניון והציבו שער", מספר יורי ברקוב, יו"ר ועד ההורים של בית הספר. "מדובר בחניון שנמצא בשטח ציבורי ואנחנו רוצים להחנות שם את הרכב כדי להוריד את הילדים בצורה בטיחותית. אנחנו דורשים לפתוח את השער והכניסה לחניון לצמיתות. אני וחבריי ההורים משלמים מיסים לעירייה ומגיע לנו שייתנו לנו יחס".
הורה נוסף הוסיף: "המצב מסוכן מאוד. כלי הרכב עומדים כדי להוריד ילדים בחניות כפולות ואף משולשות. ילדים רצים בכביש ונרטבים מהגשם. יש ימים שפקק גדול נוצר סביב בית הספר שכן זהו ציר ראשי של יציאה מהשכונה והכל מסכן את הילדים".
מהעירייה נמסר בתגובה: "לא קיימת כל מצוקת חנייה במקום, שכן ישנן חניות במפלס התחתון וכן חנייה נוספת לאורך הרחוב. הוסבר לפונה כי כל גורמי המקצוע, ובכלל זה הממונה על בטיחות בדרכים בראשון לציון, קבעו חד משמעית כי ישנו סיכון בטיחותי לתנועה רבה של כלי רכב במקום".