בעיריית ראשון לציון ובחברה לביטחון של העירייה החליטו הבוקר (ראשון) להאריך בעוד כשבועיים את מבצע חידוש תו החניה לתושבי העיר ראשון לציון. במסגרת המבצע מתאפשר חידוש תוו חניה באמצעות הישומון ובאתרי האינטרנט של עיריית ראשון לציון, והחברה לביטחון של העירייה ללא תשלום. החידוש כולל הקלדת מספר תעודת זהות ומספר רישוי. בעירייה מסבירים כי ככל שהמידע המצוי במערכת לא עבר שינוי, התו החדש ייכנס לתוקף מידית ומדבקה תישלח לבית המזמין.
1 צפייה בגלריה
(המחשה: שאטרסטוק)
במהלך השבועיים האחרונים הונפקו כארבעת אלפים תווי חניה לתושבי העיר ראשון לציון. התו העירוני מאפשר לתושבים להחנות חינם בחניות ״כחול לבן״ בכל רחבי העיר, וכן בחניוני חוף הים והגנים הציבוריים ברחבי העיר ראשון לציון. השבוע יחלו לפעול החניונים החדשים בחוף הים בראשון לציון. מדובר בחניונים בעלי תפוסה של כשלושת אלפים מקומות חניה. כאשר בימים הקרובים החלו העבודות של שיפוץ חניון הנכים בדרום רצועת החוף.
בחברה לביטחון מדגישים כי החניה בחניוני חוף הים הינה חינם לתושבי העיר בעלי תו חניה בתוקף. החניונים יפעלו באופן אוטומטי על ידי סריקת לוחים הרישוי על ידי מצלמות חכמות. אם כלי הרכב הוא של תושב חוץ, ידרש הנהג לקבל כרטיס חניה כתנאי לכניסה וביציאה מהחניון הוא ידרש להגיע עם הכרטיס לעמדת התשלום האוטומטי כדי לשלם עבור החניה.