דיווח מטריד שהגיע אתמול (שני) לעיריית ראשון לציון הוביל לשיחת בירור עם סייעת באחד מצהרוני הגנים בעיר. לטענת אחת האמהות, הסייעת נראתה כשהיא הולכת באופן עקום ומעורר חשד. בנוסף, נטען שהסייעת עמדה מחוץ לגן הילדים עם סיגריה וביקשה מעוברים ושבים אש.
1 צפייה בגלריה
צהרונים
צהרונים
גן ילדים
(צילום המחשה: shutterstock)
הדיווח הראשוני על המקרה נעשה אתמול (שני) בשעות אחר הצהריים, והחל בקבוצת הווטסאפ של הגן. אמו של אחד הילדים טענה כי ראתה את הסייעת המחליפה כשהיא הולכת עקום ונראה היה שהיא תחת השפעת משקה משכר. בנוסף, לדבריה החזיקה הסייעת בסיגריה ושאלה אנשים אם יש להם אש כדי שידליקו לה אותה.
"זה עורר סערה גדולה. הורים עזבו את העבודה שלהם באמצע היום כדי לבוא ולקחת את הילדים שלהם, העיקר שלא יהיו תחת ההשגחה שלה", מספרים הורים בגן.
המקרה דווח גם לעירייה ובעקבותיו כאמור זומנה הסייעת לבירור.
גורם בכיר בעירייה הגיב על הדברים ומסר כי, "הסייעת אכן הגיעה לפגישה בעקבות התלונה אך סיפרה כי ההליכה העקומה נובעת מפציעה שיש לה ברגל והיא אף נטלה משככי כאבים כדי להקטין את הכאב שיש לה. לגבי הסיגריה זה אכן לא ראוי והיא תקבל על זה נזיפה אבל לא מדיחים סייעת על דבר כזה. אנחנו עדיין בודקים את נושא ההליכה וממתינים לאישור רפואי. אם יתברר שהיא הייתה תחת השפעת אלכוהול היא לא תישאר יותר בתפקידה".