תושבת ראשון לציון הגישה תביעה נגד מעצבת שמלות בטענה שהשמלה שעיצבה עבורה לא היתה לרוחה ועל כן היא נאלצה להגיע עם שמלה ישנה לחתונת בתה. לדבריה, השמלה היתה עם מחשוף גדול מדי שלא היה ראוי להופיע איתו באירוע משפחתי.
1 צפייה בגלריה
אכזבה מהשמלה
אכזבה מהשמלה
אכזבה מהשמלה
(המחשה: Shutterstock)
התובעת התמלאה התרגשות לקראת חתונת בתה ובין שלל הסידורים והארגונים ליום החגיגי, גם ביקשה ממעצבת שמלות לתפור לה שמלה מיוחדת, בהזמנה אישית, לקראת האירוע הגדול. לטענתה, במשך שעות ארוכות לקחה המעצבת את המידות שלה וישבה איתה כדי להבין איזה סגנון של שמלה היא תרצה לחתונה.
כעבור חודש קבעו השתיים להיפגש כדי למדוד את השמלה וכדי לוודא שהשמלה מתקדמת לשביעות רצונה של האמא, אך מעצבת השמלות ביקשה לדחות זאת מפאת לחץ של זמן. לדבריה, במשך שלושת השבועות שלאחר מכן שוב ושוב התבטל המפגש ביניהן - בכל פעם בתירוצים אחרים.
יומיים לפני החתונה, כך טוענת האמא, התפנתה המעצבת להיפגש איתה וכאשר היא מדדה את השמלה היא נדהמה לגלות שהשמלה שהזמינה אינה תואמת את הציפיות והסיכומים מראש. לדבריה, המידות לא היו מדויקות והמחשוף של השמלה היה גדול מדי ואי־אפשר היה לחשוב בכלל להופיע כך לחתונת הבת. לטענת האם, היא נאלצה לוותר על חלומה להופיע בשמלה מיוחדת לחתונה ונאלצה ללבוש בגד אחר שאותו כבר לבשה בעבר.
לאחרונה הגישה האם תביעה נגד מעצבת השמלות, בדרישה להשיב לה את הכסף שכבר שילמה, נוסף על פיצוי בשל עוגמת הנפש. סך התביעה עומד על כ־4,000 שקלים.