תושבת ראשון לציון הגישה תביעה נגד רכבת ישראל בטענה שהם פועלים נגדה בחוסר רגישות וגורמים לה לעוגמת נפש. לטענתה, לאחר שהיא פוטרה ואף התאשפזה בגלל מצבה הנפשי הקשה, ממשיכה הנהלת הרכבת לשלוח לה הודעות כאילו היא עובדת מן המניין וגורמת לה לצער גדול.
2 צפייה בגלריה
משרדי רכבת ישראל. לא מעדכנים את התפוצה
משרדי רכבת ישראל. לא מעדכנים את התפוצה
משרדי רכבת ישראל. לא מעדכנים את התפוצה
(צילום: אבי מועלם)
במשך עשור, כך טוענת האישה, היא עבדה במערך כוח האדם של רכבת ישראל ואף הפכה להיות עובדת רשמית של הרכבת ולא באמצעות חברות השמה. למרות זאת, על אף שהיא חשבה שקיבלה ביטחון תעסוקתי, ברכבת ערכו גל פיטורין והיא הייתה חלק ממנו. מאז, טוענת האישה, חלה הידרדרות גדולה במצבה הנפשי כי היא הייתה צריכה להתמודד עם כך שאין לה מקור פרנסה והיא מגדלת לבדה שני תינוקות. לאחר שחוותה התקפי חרדה ומשבר נפשי היא נאלצה להתאשפז כדי לטפל בעצמה. מאז הלחץ רק הלך וגבר והעובדת לשעבר המשיכה לטפל בעצמה כדי לשפר את מצבה וכעבור מספר טיפולים, כך היא טוענת, חל שיפור.
למרות הרצון לשכוח את העבר שלה ואת המשבר שחוותה, מספרת האישה שהנהלת הרכבת ממשיכה להכאיב לה באמצעות הודעות שנשלחות אליה כאילו היא עדיין עובדת בחברה.
לדבריה, היא מקבלת עדכונים על הנעשה בחברה ולמרות שהיא כבר כמה שנים לא עובדת שלהם היא עדיין ברשימת התפוצה שלהם. בעקבות זאת ביקשה האישה שיסירו אותה מהרשימה ושיחדלו לשלוח אליה הודעות, אך הבקשה לא עוברת והיא ממשיכה להתעדכן בניגוד לרצונה ועוגמת הנפש שלה הולכת וגדלה.
קראו גם:

2 צפייה בגלריה
טלפון נייד
טלפון נייד
טלפון נייד
(צילום: ShutterStock)

בעקבות כל אלו החליטה האישה לתבוע את הרכבת על הצער שנגרם לה ולדרוש פיצוי בסך של 34 אלף שקלים.
מהרכבת נמסר בתגובה: "התביעה טרם התקבלה ברכבת. לכשתתקבל הרכבת תלמד את פרטיה ותגיב".