1 צפייה בגלריה
הכלבים נכלאו בדירה | צילום המחשה: shutterstock
הכלבים נכלאו בדירה | צילום המחשה: shutterstock
הכלבים נכלאו בדירה | צילום המחשה: shutterstock
פקחי החברה לביטחון בראשון לציון רגילים למראות קשים כאשר הם מגיעים לביקורי בית, אך המראה שנגלה אליהם השבוע היה עצוב במיוחד. בדירה במרכז העיר הם גילו כלבים שנכלאו בחדר האמבטיה, בלי יכולת לצאת ולעשות את צרכיהם, "דבר שגרם לריחות קשים", מדווח גורם בחברה לביטחון.
תחילת הסיפור בתלונות שהתקבלו במוקד העירוני מצד שכנים שדיווחו על רעשים חזקים של נביחות הבוקעות מאחת הדירות. עוד סיפרו המתלוננים כי מהדירה יוצאים ריחות לא נעימים שפוגעים באיכות החיים שלהם.
פקחי החברה לביטחון יצאו לעבר הדירה המדוברת ושם נדהמו ממראה עיניהם. כאשר נפתחה הדלת התגלתה לעיניהם דירה מטונפת, מלאה בצרכי כלבים שלא פונו, מה שיצר מפגע ריח קשה. הפקחים הלכו בעקבות הנביחות אל חדר האמבטיה ושם התגלו שלושה כלבים שנכלאו שם לצורך הרבעתם וסחר בגורי הכלבים.
בדיקת הפקחים העלתה שאף אחד מהכלבים אינו נושא שבב, ואינו רשום במחלקה הווטרינרית העירונית.
בנוסף התברר שבדירה מתגורר גם בנו של בעל הדירה, ילד בעל צרכים מיוחדים, שחי בתנאים התברואתיים הקשים שהתגלו בה. הפקחים דיווחו על הממצאים למחלקת הרווחה העירונית, והנושא הועבר לטיפולם.
גילוי הכלבים עורר תדהמה גם בקרב השכנים שסיפרו כי מעולם לא ראו את בעל הדירה מוציא את הכלבים לטיול בחוץ. בעקבות הגילוי הוצאו הכלבים מהדירה, והועברו לידי השירות הווטרינרי.