1 צפייה בגלריה
עולים לבמה | צילום המחשה: pixabay
עולים לבמה | צילום המחשה: pixabay
עולים לבמה | צילום המחשה: pixabay
חלומות לפעמים מתגשמים: במסגרת חודש הגימלאים בראשון לציון, התכנס קהל גדול לבית הדיור המוגן אחוזת 'נווה חוף' כדי לצפות בתחרות השירה- "כוכב נולד גימלאים" שנערך בחסות העירייה.
12 מתמודדים ומתמודדות בעלי רקע מוסיקאלי עלו לבמה ובהתרגשות גדולה ביצעו את אחד משיריו של עוזי חיטמן. לבסוף, לאחר ביצוע כל השירים, החליטה ועדת השופטים להעניק את הזכייה לניצה קרמר ובכך להגשים לה חלום ילדות.
"תמיד רציתי להיות זמרת", היא מספרת בהתרגשות. "רציתי להיכנס לתחרות שנה שעבר אבל מפאת גילי 'הצעיר' לא אישרו לי. השנה חגגתי 60 שנה שזה גיל הסף להשתתף בתחרות".
תמיד אהבת לשיר?
"עליתי לארץ בגיל 12 מטורקיה, ובתור ילדה הייתי שרה בשפה הטורקית וגם בלדינו כי זו השפה שדיברו בבית. תמיד אהבתי לשיר אבל לא העזתי לחלום להפוך את זה למקצוע וכשבגרתי התחלתי לעבוד במשרד ממשלתי במקצוע שהייתי בו ארבעים שנה, וכך חלום השירה נגוז.
בשנה שעברה החלטתי להחיות אותו. הלכתי ללמוד פיתוח קול וגם הצטרפי לערבי זמר ושירה בציבור. הופעתי גם באירועים קטנים וקיבלתי מחמאות מאנשים על הקול שלי. השיא היה כשהגעתי לתוכנית טלוויזיה "אקס פקטור", ואפילו עברתי שלב אבל אבא שלי חלה ונאלצתי לפרוש מהתחרות כדי לטפל בו. מי ידוע לאן זה היה יכול להתפתח" היא אומרת בחיוך.
השבוע כאמור קיבלה אישור רשמי ליכולות שלה. "עליתי עם השיר 'בואו נשירה' ואהבתי את מה שעשיתי. האם אני הולכת להפוך את זה למקצוע? לא נראה לי. הפכתי לפני עשרה ימים לסבתא ואני במקום אחר. זה עולם של מרפקים ושל דחיפה עצמית ואני לא בטוחה שזה מה שאני צריכה עכשיו, העולם הזה שייך לצעירים"
צפו בביצוע המרגש של ניצה קרמר: