1 צפייה בגלריה
המרכז המסחרי ברמת אליהו | צילום: אבי מועלם
המרכז המסחרי ברמת אליהו | צילום: אבי מועלם
המרכז המסחרי ברמת אליהו | צילום: אבי מועלם
ניקיון יסודי למרכז המסחרי: במהלך החודשים האחרונים העבירו חברי ועד השכונה, כמו גם תושבים רבים המתגוררים במקום, עשרות תלונות על מצב תברואתי חמור בשטח המרכז המסחרי שנבנה לפני עשרות שנים, ועל הימצאותם של חולדות ומזיקים אחרים בשטח המרכז.
בימים האחרונים הגיע למרכז צוות עובדי תברואה שביצעו שטיפה בלחץ אוויר ומים של רחבת המרכז וכל המסדרונות שבשטחו, דבר שלטענת התושבים ובעלי העסקים לא בוצע מזה שנים ארוכות.
הצוותים פעלו במקום במשך שעות ארוכות, פינו את האשפה, שטפו את הרצפה ודאגו גם לפתיחת דרכי הניקוז של תשתית המים והביוב.
לדברי בעלי עסקים במקום, מאז ביצוע עבודות הניקיון המאומצות נרשם שיפור גדול בתחושה שלהם ושל הלקוחות שפוקדים את המתחם.
"אם בשבוע רגיל חולדות כאן היו מחזה רגיל הרי שבשבוע האחרון לא ראינו כלום וזה כבר דבר טוב", אומר אבי לוי, בעל עסק במתחם המסחרי. "אנחנו רק מקווים שבעירייה יחזרו על הפעולה הזאת מעכשיו בצורה יותר תכופה, וגם אנחנו נדאג שלא ללכלך את הסביבה כדי לתרום למאמץ".
גם תושבים שביקרו במרכז הופתעו למראה הניקיון והצחצוח. "כבר הרבה שנים שהאזור לא היה במצב כזה ועם כל המחמאות לעירייה קצת עצוב שעברו שנים עד שהתייחסו אלינו", אומר תושב השכונה. "האמת היא שבשעות הלילה די מפחיד להתסובב פה בגלל החולדות ואולי המצב ישתפר עכשיו. מגיעה גם מילה טובה לאנשי ועד השכונה שהפעילו לחץ על העירייה. נקווה שכולם יתנו יד אחת כדי שהמראות הלא נעימים שהיו פה וכולם התרגלו אליהם לא יחזרו על עצמם".