1 צפייה בגלריה
פסולת שהושלכה באתר | צילום: פרטי
פסולת שהושלכה באתר | צילום: פרטי
פסולת שהושלכה באתר | צילום: פרטי
מנויים בקאנטרי גלי הדר הממוקם בדרום־מערב ראשון לציון טוענים כי השטח הפתוח שממערב לקאנטרי הפך בחודשים האחרונים לאתר פיראטי להשלכת פסולת בניין ופסולת תעשייתית.
לראשונה דיווחו על כך למוקד העירוני כמה מהם שהבחינו בערימות אשפה גדולות בדרך העפר הסמוכה לכניסה הראשית למועדון. לדבריהם, בשבועות האחרונים גדלו באופן משמעותי ערימות הפסולת ויש צורך בטיפול דחוף של העירייה בנושא.
השטח המדובר נמצא בין שער הכניסה לקאנטרי לבין מחלף כביש 4 וכביש 431 בסמוך לדרך תש"ח בעיר. משליכי הפסולת מנצלים את העובדה כי המקום נסתר יחסית ואין בו תנועה ערה של כלי רכב.
"כמו בשטחים פתוחים אחרים באיזור, קבלני השיפוצים מגיעים ברכבים שלהם בשעות ערב או בזמן החשיכה, ובלי הפרעה בכלל נכנסים לשטח וזורקים את האשפה בערימה ויוצאים משם באותה דרך", טוען חגי חג'בי, תושב העיר. "יש מיליון ואחת דרכים להילחם בתופעה והצבה של מצלמות פשוטות יכולה לעשות את העבודה. חבל ששטח פתוח יפה כזה, יהפוך למזבלה".
מהעירייה נמסר: "מדובר בשטחים חקלאיים פרטיים, שהאחריות על ניקיונם מוטלת על בעליהם. מדיניות העירייה היא לוודא כי גם בשטחים הפרטיים, ישנה הקפדה על ניקיון ובטיחות. מנהל יחידת איכות הסביבה בחברה לביטחון יפנה לבעל השטח בבקשה לגדרו. כמו כן, יתוגברו הסיורים ומשליך פסולת שייתפס ייקנס ויידרש לנקות את המקום".