האם אי אפשר להגיש תלונה בשעות הלילה בתחנת המשטרה המקומית של ראשון לציון? לטענת אופיר לב ארי שהגיע בחצות כדי להגיש תלונה על גניבה לא היה אף אחד שיוכל לקבל ממנו תלונה וביקשו ממנו לחזור שוב בבוקר.
"באותו יום קניתי שני מכשירי חשמל והשארתי אותם ברכב ליד ההורים שלי בראשון לציון. חניתי את הרכב בחניון בשכונת רמב"ם הסמוך לבית הורים שלי ועליתי אליהם.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה. אילוסטרציה. צילום: הרצל יוסף
ניידת משטרה. אילוסטרציה. צילום: הרצל יוסף
ניידת משטרה. אילוסטרציה. צילום: הרצל יוסף
"כשחזרתי לרכב ראיתי אור דולק אבל כשנכנסתי לרכב ראיתי גם שהנורה בלוח שעונים מראה שיש דלת פתוחה והתברר לי שדלת הנוסע הייתה פתוחה ומיד לאחר מכן הבנתי שמישהו פרץ לי לרכב ולקח לי את שני מכשירי החשמל שהיו לי ברכב. מאחר ואני עובד משמרות ופוליסת הביטוח שלי מכסה פריצות לרכב אז אמרתי שאני אלך עוד באותו הלילה לתחנת המשטרה להגיש תלונה".
אופיר מציין כי כשהגיע למקום - הופתע לגלות שאין מי שיקבל אותו. "הגעתי למשטרה בסביבות חצות וביקשתי מהחוקר להגיש תלונה אבל הוא אמר לי שהוא עסוק בעניינים פנימיים של התחנה אז או שאני אבוא למחרת בבוקר או שאני אמתין לארבע בבוקר ואז ייתכן שאחד החוקרים אולי יתפנה. בדיעבד התברר לי שהחוקר הנוסף התפנה רק בשש בבוקר כך שהמתנה לא הייתה מסייעת ממילא".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל מעניקה שירותים למאות אלפי אזרחים המגישים תלונות בנושאים שונים ומגוונים, תוך שירות אדיב לאזרח ובכדי לתת מענה מיטבי ככל שניתן לכל אדם. מבירור שערכנו עולה כי במקרה זה הוסבר למתלונן אודות העומס (ריבוי עצורים באותה שעה) וזמן ההמתנה הצפוי ולכן הוצע לו לחזור בבוקר בכדי שלא יאלץ להמתין זמן רב. מטבע הדברים, לא תמיד מתאפשרת גביית התלונה באופן מיידי, והנושא נבחן לפי חומרת המקרה ודחיפותו אל מול אירועים אחרים בזמן נתון".