1 צפייה בגלריה
המחשה: shutterstock
המחשה: shutterstock
המחשה: shutterstock
כתובת נאצה שנכתבה בדם, הובילה את שוטרי ראשון לציון אל הוסטל בעיר. כתב האישום שהוגש בימים האחרונים, מגולל את הסיפור שעומד מאחוריה.
בשעת לילה, לפני כשלושה חודשים, התעורר ויכוח בין שתי דיירות במקום. בשלב מסוים הוויכוח התלהט והדיירת התוקפת נטלה עוגה שהיתה על השולחן והטיחה אותו בחברתה לדירה. לאחר מכן נטלה הדיירת את קערת הזכוכית שבתוכה היתה העוגה והשליכה גם אותה בחוזקה לעבר אותה חברה. רק בעקבות התערבות של אחד המדריכים שהסית את ידה, התנפצה הקערה על הקיר ולא פגעה באיש.
גם לאחר הדברים האלה סירבה הדיירת להירגע ולקחה רסיס זכוכית מהקערה המנופצת וניסתה להתנפל על נערה אחרת שהיתה במקום, אך המדריכים הצליחו להשתלט עליה ולהוציא אותה מהבניין. בשלב זה ניסו המדריכים לקחת את הדיירת למרפסת כדי שתירגע בחוץ אך היא המשיכה להשתולל ושברה חפצים שהיו בסמוך אליה, כגון מאפרה שהיתה על השולחן וכיסא שעליו ישבה.
למרות ההתנהגות האלימה, לא הוזמנה משטרה למקום, בעת שהתוקפת סירבה להירגע. על פי כתב האישום שהוגש נגדה, הדיירת הבחינה כי ידה נחתכה מהזכוכית והיא נוטפת דם, ובשלב זה, במקום לחבוש את הפציעה, היא השתמשה בדם כדי לכתוב כתובת נאצה נגד הדיירים על קיר ההוסטל.
בשל זה הגיעה משטרה למקום ועיכבה את התוקפת לחקירה. בשבוע שעבר, כאמור, הוחלט להגיש נגדה כתב אישום בגין תקיפה והיזק לרכוש. הדיון הבא בעניינה צפוי להתקיים מיד לאחר החגים.