1 צפייה בגלריה
מוקירים את המלווים | צילום: דוברות עיריית ראשל"צ
מוקירים את המלווים | צילום: דוברות עיריית ראשל"צ
מוקירים את המלווים | צילום: דוברות עיריית ראשל"צ
כמדי תחילת שנת לימודים התקיים בראשון לציון כנס מלווי ההסעות, הכולל את המלווים לגיל הרך, ולבוגרים עם צרכים מיוחדים. האירוע התקיים בהיכל התרבות בראשון לציון וגובש מתוך תפיסה כי יש להשקיע ולהוקיר את האנשים המבצעים עבודה כל כך חשובה ומשמעותית, עם אוכלוסייה רגישה אשר לה צרכים מיוחדים.
"המלווים והנהגים הם כמו משפחה עבורנו", ציינה אמא לפעוט עם עיכוב התפתחותי והסבירה: "המשפחות שולחות בהסעה את היקר להן מכל. מדובר בילדים וצעירים שאינם יכולים לדבר או לומר מה מציק להם יש חשיבות לחיוך ולחיבוק שלהם לילדים שלנו, כל בוקר".
במהלך הכנס העבירה ד"ר הדס הכהן , מחזיקת תיק החינוך המיוחד, הרצאה למלווים על המוגבלויות שהמלווים עשויים לפגוש, תיאור המוגבלות, אמצעי הזיהוי ומתן שירות מותאם ונגיש לילדים הסובלים ממוגבלויות שונות.
בהמשך שמעו המלווים את הרצאתה של עו"ס דניאל נווה מלשכת שיקום נכויות במינהל הרווחה- במסגרתה צפו בסרטון מרגש על חשיבות עבודת המלווים וקבלו טיפים לעבודה נכונה ומקצועית עם הילדים והבוגרים.
מ"מ וסגן ראש העירייה, מוטי עג'מי: "שירות ההסעה והליווי אינו ברור מאליו, מדובר בשירות רגיש מאד שאמור ללוות בבטחה ובאהבה עשרות פעוטות ובוגרים עם צרכים מיוחדים חשוב לדאוג להדרכות, בטיחות ולפיתוח כוח אדם איכותי ומסור".
ראש העירייה, רז קינסטליך הוסיף והדגיש: "מבחינת הילדים והבוגרים, המלווים והמסיעים הם הדמויות בהן הם בוטחים ויש לזה משקל רב. זה תפקיד שדורש רגישות, הבנה ותשומת לב לפרטים, זה המקום שלנו להודות להם על העבודה המקצועית והאכפתית לכל אורך השנה".