1 צפייה בגלריה
הפתקים הורודים שהונחו על השמשות. צילום: טליה דהרי
הפתקים הורודים שהונחו על השמשות. צילום: טליה דהרי
הפתקים הורודים שהונחו על השמשות. צילום: טליה דהרי
מי עומד מאחורי מכתבי ה"יום טוב" שלאחרונה הופצו על שמשות הרכבים? נהגים רבים מצאו לאחרונה פתק ורוד עם מסרים חיוביים בכתב יד שהוצמדו לשמשת הרכב. "זה גורם לך פשוט לחייך וזה לא מעט בתקופה הזו שאנו נמצאים בה", סיפרה אחת ממקבלות המכתב.
תושבי השכונות הסמוכות לרחוב מוהליבר ואלו הסמוכים לבניין העירייה זכו להפתעה בדמות מכתב יום טוב שהוצמד על שמשת הרכב שלהם. "הייתי בטיול עם הכלב שלי ומרחוק ראיתי מכתב שצמוד לשמשת הרכב שלי", סיפרה טליה דהרי, תושבת ראשון לציון.
"חשבתי כבר שזה מכתב אזהרה או דו"ח כלשהו כי מה כבר יכול להיות טוב במכתב שמצמידים לשמשה. כשהתקרבתי והסתכלתי על זה הלב שלי פשוט התחמם. מישהו כתב בכתב ידו 'שיהיה לך יום ורוד' על גבי מעטפה ורודה ונראה כאילו כתב היד הוא של ילד או ילדה קטנים. זה כל כך תמים ומשמח הפשטות הזו שעושה נעים על הלב. גם שאר הרכבים שחנו אחרי קיבלו בדיוק את אותו המכתב", סיפרה בחיוך.
"זה לא מובן מאליו בכלל. אנחנו נמצאים בתקופה כזו של בחירות שהופכת את כולנו לפקעת עצבים. אנשים מעליבים ברשתות, עושים שיימינג אחד לשני ומוציאים דברים מהפה בלי לחשוב רק בגלל שהתקופה והמציאות שבה אנו חיים היא מאוד לחוצה. פתאום מגיע דבר כזה שגורם לך הרגשה טובה ומקרב בין בני האדם. אני לא יודעת מי עומד מאחורי זה, אין שום זיהוי או סימן מי אחראי על כך אבל הייתי שמחה מאוד לדעת מי עשה את כל זה רק כדי לומר לו תודה. תודה על זה שהוא גרם לי לחייך ולחשוב איך להמשיך את הטוב הזה כלפי אחרים".