1 צפייה בגלריה
שירותי האורחים בלייב פארק| צילום: פרטי
שירותי האורחים בלייב פארק| צילום: פרטי
שירותי האורחים בלייב פארק| צילום: פרטי
צופים שהגיעו להופעה של 'דדי יאנקי' ב'לייב פארק' בראשון לציון בחודש האחרון טוענים שהמוזיקה אמנם הייתה טובה, אך מצבם של השירותים היה מתחת לכל ביקורת, כמו גם בהופעה של הזמר 'אוזונה' שהתקיימה בשבוע האחרון. מבקרים בהופעות סיפרו ל"מיינט ראשון" על תורי ענק בשירותים, לכלוך ומספר קטן מאוד של תאים ביחס לקהל הצופים.
את ההופעה של 'דדי יאנקי' פקדו אלפי צופים, אחד מהם היה גיא אופיר. לדבריו, בזמן ההפסקה ניגש לשירותים הציבוריים, אך גילה כי יחד עימו ישנן עוד מאות אנשים שנאלצים לחכות בתור לעשרה תאים בסך הכל. "הכרטיס עצמו עולה הרבה כסף לכל הופעה, ולא מצדיק תנאים של תת תנאים של המתנה ארוכה, חוסר תאורה בתאים עצמם ולכלוך. זה פשוט ביזיון ובושה שגוף כזה גדול לא עושה את כל המאמצים שלו לטפל בנושא הרגיש הזה".
לדבריו זמן ההמתנה הממוצע לאדם שביקש להתפנות עמד על יותר מרבע שעה.
לאחרונה חזר אופיר להופעה נוספת ב'לייב פארק' הפעם של אוזונה, ושוב לדבריו חזרה על עצמה אותה בעיה, למרות דיווח תלונה ששלח להנהלת המקום. "חבל מאוד שלמרות שהתלוננתי, ועל אף שהצפתי בעיה שחשובה להמון אנשים, החליטו להתעלם ולהמשיך עם התנאים הירודים עבור המבלים".
מהלייב פארק זאפה נמסר בתגובה:
"המתקן לייב פארק פועל בהתאם לחוק ועל פי תקנים שהוגדרו על ידי הגורמים המוסמכים. כמות השירותים במקום בהתאם לתנאי רישו עסקים ומשרד הבריאות כתנאי לרישיון עסק. במופע של דדי ינקי האמפי הושכר במלאו למפיק חיצוני(אמרגן) אשר ניהל את המופע כמפיק האירוע. המפיק קיבל מראש את כל המפרט של כלל המתקנים שמשרתים את כלל הלקוחות.
הזכיין לייב פארק מקפיד במהלך האירוע לתת שירות מלא למשכיר (אמרגן). במהלך האירוע נוצר קצר חשמלי בחיבור המיתקן (מחולת השירותים). הנושא טופל באופן בהול על ידי אנשי התפעול של המיתקן.
לייב פארק מארח עשרות ומאות לקוחות במצטבר בעונת המופעים. הזכיינים (לייב פארק) מיצבו את הלייב פארק כמקום ייחודי עם שירות מקסימלי לאורחי המקום. לטובת הנושא הוגדר למהנדס ולמפיקים במופעים עתידים שמעל 10.000 איש, יהיו תוספות של שירותים כימיים".