מיטות שיזוף ניתן לשכור בחוף הים, כך גם כסאות ושמשיות, קרם שיזוף ניתן לרכוש וכמובן מזון ושתייה. כעת יוכלו המתרחצים לוותר לגמרי על תיק לחוף הים ולרכוש מגבת גדולה במכונות אוטומטיות שיוצבו בכל חופי העיר החל מהשבוע הבא. בסוף השבוע הוצבו בחופי ראשון לציון חמש מכונות אוטומטיות לרכישת מגבות פוליאסטר בגודל 70X140 עבור עשרה שקלים בלבד.
1 צפייה בגלריה
צילום: פייסבוק חברת אולה יזמות
צילום: פייסבוק חברת אולה יזמות
צילום: פייסבוק חברת אולה יזמות
המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק חופים ואגמים, עידן מזרחי, הוסיף: "זהו צעד נוסף בהנגשת חוף הים. אם בעבר היינו צריכים להיערך, להתכונן ולהצטייד לפני היציאה לים, המטרה שלנו היא להקל כמה שניתן ולאפשר בילוי נוח ומוזל לתושבי העיר". על ביצוע המיזם אמונה חברת ייזום ראשון. אגב, בעלי המיזם בשיתוף פעולה עם עמותת "תנו לחיות לחיות", כך שבסיום השימוש ניתן לקחת את המגבת הביתה או לתרום אותה לבעלי חיים. בקרוב יוצבו ארגזים לצד המכונות אליהם ניתן להשליך את המגבות המשומשות.
נזכיר כי ראשון לציון נאבקת על מנת לקבל לידה את השטח שיוכל לסייע לנו להרחיב משמעותית את רצועת החוף ובהתאם לכך את שטחי החנייה, במסגרת זו סייר ראש העירייה רז קינסטליך, עם ראש מטה הדיור הלאומי, זאב ביילסקי, על מנת להראות לו מקרוב את השטח ואת המצוקה עימה מתמודדת ראשון לציון בחוף הים.