2 צפייה בגלריה
טום קשתי. צילום: דנה קופל
טום קשתי. צילום: דנה קופל
טום קשתי. צילום: דנה קופל
כוכב הריאליטי טום קשתי מוכר לרבים מ'המירוץ למיליון' ו'גולסטאר', אך בימים אלה שמו מככב דווקא במסגרת כתב תביעה שהגיש אחיו שון נגד חן אלקיים, תושבת ראשון לציון. בתביעה היא נדרשת לשלם פיצוי בסך 100 אלף שקלים על פוסט שהעלתה לפייסבוק לאחר שהשניים נפגשו במסיבה באילת.
לטענתו של שון קשתי, אחיו של טום, לפני כשלושה חודשים ארגן מסיבה באילת, הפקה שבה הוא שותף עם חבר נוסף. לטענתו, אלקיים היתה אחת המבלות במסיבה, שם נפגשה עם אחיו, וההתקלות ככל הנראה לא הייתה נעימה. לדברי האח, בעקבות אותו מפגש העלתה בעמוד הפייסבוק שלה דברים שקריים שהכפישו את המסיבה שהפיק.
2 צפייה בגלריה
חן אלקיים. צילום: פרטי
חן אלקיים. צילום: פרטי
חן אלקיים. צילום: פרטי
בפוסט שפרסמה אלקיים תיארה את הדיאלוג שהתרחש לדבריה בינה לבין טום קשתי. אז לטענתה אמרה לו שסרטון שהעלה כשהוא מרביץ לקשיש, הוריד אצלה נקודות. לדבריה הוא קילל אותה בתגובה ואיים שלא יכניס אותה למסיבה.
באותו פוסט כתבה אלקיים גם על המסיבה: "מלון על הפנים, לא ניקו לי את החדר אחרי שהסרחתי אותו, הייתי במסיבת בריכה עם אלכוהול מדולל במים".
בתביעה טוענים מארגני המסיבה, ביניהם האחים קשתי, שהדברים שכתבה הם שקריים, ועשרות אלפי אנשים נחשפו לשקר הזה, מה שלטענתם גרם להם לנזק כספי. בעקבות כך הוגשה נגד אלקיים תביעה דיבה בסך 100 אלף שקלים,
חן אלקיים מסרה בתגובה: "כל התביעה תתהפך עליהם בחזרה. טום מכחיש את זה שהוא קילל אותי אבל לי יש הוכחות כמו פוליגרף ואנשים שיעידו נגדו. אני מטפלת בזה עם העורך דין שלי ואני יכולה להבטיח שזה לא ייגמר בזה".