1 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות תושבים
צילום: באדיבות תושבים
צילום: באדיבות תושבים
תושבים משכונת רמת אליהו בראשון לציון התעוררו לאחרונה לבקרים בהם שמשות רכביהם נופצו על ידי גורם אלמוני.
לטענת אחת התושבות, כאשר פנו לעירייה לקבלת פרטים נאמר להם שבמקום לא מוצבות מצלמות ולכן יהיה קשה להם לסייע באיתור העבריין.
"זאת תופעה שהחלה לאחרונה" מספרת ענבל ביטון, תושבת השכונה ששמשת רכבה נופצה, "ברחוב שלנו יש בעיית חנייה מאוד גדולה, זה רחוב חד סטרי צמוד לגינה ציבורית שכולם חונים סמוך אליה.
"כבר שנים שאנחנו חונים ככה אך לאחרונה נהייתה תופעה שמנפצים את החלון של הצד של הנהג. עשו לנו את זה שבוע שעבר ולקחו ארבעה שקלים שהיו ברכב וזהו. הדבר הזה קרה גם לשבעה רכבים לפנינו. שמעתי את זה גם מהשכנים שלי שלאחרונה הרכבים שלהם נופצו.
"התקשרתי למוקד העירוני ואמרו לי שאין מה לעשות עם זה כי אין מצלמה שם. איך יש גינה ציבורית כזו ואין מצלמה שמוצבת שם? איך הם יכולים לטפל בזה כשאין להם תיעוד לדבר הזה. עכשיו שי לנו בעיה של חנייה כי אני לא יכולה להרשות לעצמי לחנות שוב בגינה הציבורית. אני אפילו קמה בבוקר והולכת בבוקר ברגל כדי לא להוציא את הרכב מהחנייה. אני מצפה מהעירייה להציב מצלמות או להגביר את האכיפה מאחר ומדובר בבעיה של כמה אנשים ובמקום מרכזי בעיר. מאז יצרו איתי קשר מהעירייה ואמרו שמטפלים בזה, אני מקווה שבאמת יהיה מישהו שיפתור את הבעיה".
מעיריית ראשון לציון נמסר: "מצלמות עירוניות מוצבות, בין היתר, בגנים הציבוריים ולא על מקומות חנייה".