במשך שבועות ארוכים היה הכביש מראשון לציון לכיוון אסף הרופא חסום בנתיב אחד, זאת בשל עבודות תחזוקה ושיפור - עד שתושבים רבים התלוננו על פקקים מיותרים והוא נפתח מחדש.
כעת שוב עולות התלונות זאת בעקבות חסימת נתיב נסיעה נגדי שגורם לפקקים בשעות הצהריים.
תלונות רבות התקבלו בעירייה ואצל חברי המועצה בשל חסימת נתיב הנסיעה בכביש הסמוך לגן בעברית, שמוביל ליציאה לכפר חב"ד ובית החולים אסף הרופא.
חסימת הנתיב נעשתה בשל עבודות ושיפור נתיב תחבורה ציבורית אך יצרה בכל בוקר עומסי תנועה כבדים בשל צמצום הכביש לנתיב אחד בלבד. לאחר תלונות רבות ולחץ התושבים פתחה העירייה את הנתיב מחדש והתנועה שבה לסדרה.
כעת טוענים תושבי העיר כי הבעיה שבה אך הפעם בכיוון הנגדי. "עד שהכל חזר לפעול כרגיל אנחנו מקבלים בעיה חדשה" מספר תושב העיר שנוסע בכביש זה מדי יום, "אני חוזר בצהריים מהעבודה ונתיב נסיעה אחד נסגר. מה שקורה בעקבות כך הוא שמכוניות רבות של אנשים שחוזרים לביתם, מתנקזות לנתיב נסיעה אחד בלבד, בכביש עם רמזורים קצרים, ונסיעה של דקות בודדות הופכת לעשרים דקות לפחות כשרוב הזמן פשו עומדים".
תגובתו של איציק אבשלומוב, מחזיק תיק התחבורה בעירייה: "מדובר בגנן שעבד בעבודות גינון והרכב שלו חסם את הכביש. אחרי שיחה איתו הכביש פתוח לרווחה".