1 צפייה בגלריה
הניידת המצלמת. ערעור על הריבית | צילום: דוברות עיריית ראשל"צ
הניידת המצלמת. ערעור על הריבית | צילום: דוברות עיריית ראשל"צ
הניידת המצלמת. ערעור על הריבית | צילום: דוברות עיריית ראשל"צ
קיבלתם דו"ח מהניידת המצלמת והסכום צבר ריביות והצמדה? ראש העירייה, רז קינסטליך, הנחה את החברה לבטחון וסדר ציבורי לאפשר לנהגים להגיש ערעור על דו"חות שנרשמו על ידי הניידת המצלמת בהקשר לריבית ולהצמדה שנצברו על הדו"ח תוך פירוט הנסיבות ובצרוף אסמכתאות. התובעים העירוניים יבחנו כל מקרה לגופו.
הנחיה זו ניתנת לאחר פניות רבות של נהגים שהתלוננו על קבלת הדו"ח באיחור וכעת יש לשלמו עם ריבית והצמדה. כל אזרח הסבור כי הוא עומד בקריטריונים, יכול להגיש ערעור לתביעה העירונית עד ליום 30.11.19.
ניתן לעשות זאת באמצעות דוא"ל: irurim@rishonlezion.muni.il, בפקס מספר: 153-3-9484009 או במכתב לחברה לבטחון וסדר ציבורי, רחוב ז'בוטינסקי 61 ראשון לציון, 7521817.
כזכור, הניידת המצלמת נכנסה לפעילות על מנת להסדיר ולשחרר תנועה בצירים ראשיים בעיר. לפני כשנה, ולאחר שהעירייה קיימה הליך של שיתוף ציבור, הוחלט על הפסקת פעילות הניידת המצלמת.
ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אין לנו שום כוונה להכביד על הנהגים וברגע שקיבלנו פניות רבות מנהגים המלינים על קנסות שהוגדלו מכיוון שהגיעו אליהם באיחור, הבנו שיתכן שיש בעיה. באותה נשימה אני מבקש מהנהגים לשמור על כללי וחוקי הנהיגה והבטיחות בדרכים למען שמירת החיים ואיכות החיים".
בחברה לבטחון מציינים כי כל הדו"חות שנרשמו עד ליום הפסקת פעילות ניידת המצלמות, הם בתוקף ויש לשלמם, וכי הפסקת פעילותה אינה מעידה על חוקיות הדוחות.