עוברי אורח שהגיעו ביום ראשון האחרון לאחת החנויות בשכונת פרס נובל הבחינו במשנה לראש העירייה ומחזיק תיק רישוי העסקים אפי משה צועק על אחת הפקחיות שהגיעו לתת דוח לבעל העסק.
1 צפייה בגלריה
"לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום". משה ופקחית, צילום המחשה: גיל לרנר
"לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום". משה ופקחית, צילום המחשה: גיל לרנר
"לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום". משה ופקחית, צילום המחשה: גיל לרנר
בחברה לביטחון, האחראית על הפקחים, טוענים כי מדובר באירוע חמור וכי אסור שחבר מועצה בעל תיק כה חשוב יתערב בשיקוליהם של פקחים בעת נתינת דוח.
גורם בחברה לביטחון סיפר כי בתחילת השבוע הגיעו שתי פקחיות לחנות בשכונת פרס נובל, לאחר שכבר מספר פעמים בעבר קיבל בעל העסק התראות בשל הוצאת סחורה החוצה ללא אישור.
הפקחיות ניגשו לבעל העסק והתכוונו לרשום לו דוח, בעוד שהוא טוען מצדו שיש לו אישור לכך מאפי משה שמחזיק בתיק רישוי העסקים. כאשר בעל העסק התבקש להציג את אותו אישור הוא חזר בו ומיהר להתקשר למשה עצמו, שהגיע תוך כמה דקות למקום והחל לצעוק על אחת הפקחיות. לדברי אותו גורם, משה צעק על הפקחית לעיני אנשים אחרים שהיו במקום, ואף איים להביא לפיטוריה.
"לחברי מועצה אסור בכלל להתערב בכל הקשור לנתינת דוחות", אמר אותו גורם מהחברה לביטחון, "גם כל ההתנהלות הזו של צעקות על פקחית לעיני אנשים זה מעשה שלא ייעשה".
משה עצמו מודה שהיה במקום ונזף בפקחית אך טוען כי העובדות מעט שונות. "בעל העסק התקשר אלי ואמר שיש לו רישיון עסק שאנחנו אישרנו לו ואני אכן יודע שיש לו רשות להוציא סחורה החוצה.
"באתי לראות על מה נותנים לו דוח ובמהלך שיחה איתו התברר שלאחרונה הוא החל לעבוד כעוסק מורשה ולכן אין לו את האישור הרלוונטי שהיה לו בעבר. פניתי לפקחית, הצגתי את עצמי, אבל היא הגיבה בחוצפה ואמרה לי 'לא מעניין אותי מי אתה, אני לא מכירה אותך, אתה לא מעניין אותי. אתה באת לפה כי אתה עושה איתו קומבינות וכנראה מקבל ממנו כספים'.
"אני אדם ישר ובחיים שלי לא לקחתי משהו בחינם או בתמורה וזה הדבר הכי חשוב לי בחיים אז לי היא אומרת דבר כזה?".
"אני חבר בהנהלת העירייה ומשנה לראש העירייה", מוסיף משה בעלבון, "אז זה באמת הכעיס אותי ואמרתי שאני אדאג שיעלו אותה לשימוע לפני פיטורים. אגב, לא רק בגללי אלא גם כשראיתי איך היא מדברת לאחרים. אני מתבייש שהיא מייצגת את העירייה ואני לא מתכוון לעבור לסדר היום על כך. נתינת הדוח בכלל לא היתה הסיבה לצעקות שלי עליה, אני לא מתערב בכלל בתחום הזה".