לפני כשנה וחצי הציע תושב ראשון לציון את דירתו להשכרה והחל להראות אותה ללקוחות פוטנציאליים. לאחר סדרה של ביקורים חתם הגבר חוזה עם בני זוג בשנות ה־30 לחייהם.
1 צפייה בגלריה
האשים את בעל הבית בפרידה | המחשה: ShutterStock
האשים את בעל הבית בפרידה | המחשה: ShutterStock
האשים את בעל הבית בפרידה | המחשה: ShutterStock
במהלך התקופה, היה הגבר בקשר עם האישה ששכרה ממנו את הדירה והשניים ניהלו קשר ידידותי. לאחרונה, התברר למשכיר הדירה כי זוג השוכרים סיימו את מערכת היחסים ביניהם ופתחו בהליכי גירושים. אלא שהמשכיר לא ידע כי ההתנהלות המשפחתית צפויה עד מהרה להגיע לפתחו.
על פי הנטען, השוכר יצר קשר עם משכיר הדירה וסיפר לו כי בעקבות הקשר בינו לבין אשתו נוצר בין בני הזוג מתח.
עוד טען הבעל כי הגבר שהשכיר להם את הדירה חתר מאחורי גבו כבר בהיכרות ביניהם וניסה לפתות את אשתו. בשלב זה הפכה השיחה לקשה הרבה יותר כשהבעל מאיים עליו "אני מציע שתשאל ותברר עליי ותגלה שלא כדאי להתעסק איתי. זה יעלה לך הרבה מאוד כסף לגרום לי לסלוח לך על מה שעשית".
הגבר ההמום ניסה להסביר לו שלא היו דברים מעולם וכי הקשר בינו לבין אשת השוכר הוא עסקי ומנומס בלבד, אך הגבר הזועם לא היה מוכן לשמוע ואיים כי אם בעל הדירה לא יעביר לו סכום כסף שייקבע בהמשך הוא ידאג שיפגעו בו.
הבעל, עבריין מוכר למשטרה שכבר ריצה עונשי מאסר בשל עבירות רכוש ואלימות, המשיך באיומים והותיר את המשכיר המום ומפוחד. בשלב זה עירב המשכיר את המשטרה והציג בפניה את האיומים. בשבוע שעבר הוגש נגד הבעל כתב אישום בגין איומים וניסיון סחיטה.