טניה, תושבת ראשון לציון, נאלצה בימים האחרונים להפוך לחוקרת פרטית כדי להתחקות אחר בעליו של כלב שנשך את בנה ונעלם. לאחר פרסום תמונתו ברשתות החברתיות וברחובות העיר, היא הצליחה לאתר אותו ולהעביר את פרטיו למשטרה.
1 צפייה בגלריה
"ראיתי את הדם נוזל". סימני הנשיכה על הרגל
"ראיתי את הדם נוזל". סימני הנשיכה על הרגל
"ראיתי את הדם נוזל". סימני הנשיכה על הרגל
"ביום שבת שעברה, בשעה אחת עשרה בבוקר, הייתי עם הבן שלי בגן המשחקים שברחוב מרגולין", סיפרה טניה למיינט ראשון. "הבן שלי רכב על אופניים ואני ישבתי ממול על הספסל. במקביל הגיע בעל כלב גדול ללא חסם על פיו שישב על ספסל אחר.
"בשלב מסוים הכלב פשוט קפץ עליו בזמן שרכב על האופניים ונתן לו נשיכה מאוד חזקה שגרמה לו לחתך, כזו שרואים סימנים עמוקים של שיניים. הילד שלי רץ מהר והתחיל לבכות ולצעוק שהכלב נשך אותו. לא הבנתי בהתחלה ואז בעל הכלב התקרב לאזור שלנו וצעק 'זה שום דבר, הוא נפל מהאופניים ולא ננשך'.
"הסתכלתי על הרגל וראיתי את הדם נוזל עליו עם סימני שיניים. בעל הכלב התעקש על הגרסה שלו ומיהר לקחת את הכלב ולהתרחק. אני צעקתי לעברו שיעצור והוא ענה לי שהוא ממהר והתרחק מהמקום. צילמתי אותו והוא הגביר את המהירות".
טניה ובנה מיהרו למוקד הרפואי, שם הוא טופל באנטיביוטיקה וקיבל הפנייה להתחסן כנגד כלבת.
במקביל החליטה טניה שעלה למצות את הדין עם בעל הכלב שנעלם. "המשטרה אמרה לנו שהם לא יכולים לעשות דבר ללא הפרטים שלו ולכן הגשת התלונה לבדה לא תעזור. התחלתי להפיץ תמונות שלו ברשתות וגם תליתי תמונות ברחובות ראשון לציון. אחרי יומיים התקשר אלי מישהו שמסר לי את השם לו ואת הכתובת. עם הפרטים האלו הלכתי למשטרה ואני מקווה שיטפלו בו ברצינות".