אמש פרסם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך על כוונתו לקיים את אחת מהבטחות הבחירות שלו ולהוזיל את תשלומי ההורים על קייטנות הקיץ. הבוקר (שלישי) תקף אותו יו"ר האופוזיציה וראש ועדת הביקורת דורון אוזן בטענה כי מדובר באחיזת עיניים ובעיוות של הנתונים.
1 צפייה בגלריה
דורון אוזן | צילום: אבי מועלם
דורון אוזן | צילום: אבי מועלם
דורון אוזן | צילום: אבי מועלם
"נראה שהמטרה של ראש העיר הנוכחי היא להראות שהוא עושה כל הזמן ולפרסם כל פיפס בכל מדיה אפשרית, אך המרחק בין האמת למציאות די רחוק כמו בפרסום הנוכחי", הסביר אוזן.
"לעצם עניין ההנחות בקייטנות. לא מדובר בהנחה של 23 אחוזים לכל הילדים בקייטנות, אלא רק לאותם ילדים ששוהים עד השעה 13:00 שזה אחוז קטן ביחס לאותם ילדים ששוהים בצהרון עד שעה 16:00 כי הוריהם עובדים.
"העובדה היא שפתחו את ההרשמה מיד לילדי הצהרונים כי שם באמת נמצאים רוב הילדים ולכן זו הטעיית הציבור. אני, שבמשך שנים נלחמתי בתוך הקואליציה להגדלת ההנחות בקייטנות ובצהרונים, הצלחתי להגדיל את ההנחה לילד שלישי מ-15 ל-33 אחוזים. זו עובדה וזו הנחה. חבל שעושים סיבוב על ההורים כי רובם לא יזכו להנחה משמעותית של 23 אחוזים אלא רק של 12 אחוזים".
"צריך להבין: אין לראשון בעיה של כסף ודרושה החלטה על שינוי בסדרי העדיפויות ולצערי זה לא קרה כאן", סיכם אוזן. "היה אפשר לתת את ההנחה של 23 אחוזים לכלל ילדי הקייטנות ולהשוות אותה לאלו שמסיימים בשעה 16:00 כמו לאלו שמסיימים ב-13:00".