לא פעם מתלוננים תושבים במשטרה ובמוקד העירוני על בילוי רועש מדי של בני נוער בשעות הקטנות של הלילה, בעיקר בסופי שבוע ובחופשות מבית הספר, בגנים ציבוריים הסמוכים למקום מגורים. אבל נראה שבן 52 חצה כל גבול בתגובתו, כשניסה לגרש חבורה רעשנית של נערים.
1 צפייה בגלריה
הנער פונה מיידית לבית החולים | המחשה: shutterstock
הנער פונה מיידית לבית החולים | המחשה: shutterstock
הנער פונה מיידית לבית החולים | המחשה: shutterstock
המקרה החמור אירע לפני מספר שבועות לקראת השעה אחת בלילה. נער בן 14 שהה עם חבריו בגן ציבורי קטן ברחוב ברנשטיין והם הקימו רעש שהפריע את מנוחת השכנים. לפי כתב אישום שהוגש נגד התושב, בשלב מסוים הוא החליט לרדת אל הגן ולדרוש מהנערים לעזוב את המקום. השכן אף פנה אישית לאחד הנערים ודרש ממנו לדאוג שהוא וחבריו יסתלקו, ולאחר שהשמיע את תביעתו שב לביתו.
הנערים התעלמו מבקשת השכן הזועם שכעבור מספר דקות שב לגן הציבורי, הפעם כשבידו בקבוק אקונומיקה. לפי המתואר בכתב האישום, השכן הציב לנערים אולטימטום לעזוב בתוך עשר שניות, אך כשאלה לא שעו לבקשתו הוא שפך על פניו של אחד הנערים את האקונומיקה.
כתוצאה מהמעשה, הנער סבל מצריבות עזות בפניו ובעיניו ופונה מיד ל'אסף הרופא', שם נשאר לאשפוז של מספר ימים. בכתב האישום נטען כי בעקבות התקיפה נגרמה לנער פגיעה בעין שמאל ובקרנית, טשטוש בראייה ועוד נזקי ראייה נוספים.
השכן נעצר ונחקר ובשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה.