הזמנה לאירוע שהופצה בימים האחרונים בפייסבוק הציתה את דמיונם של אלפי גולשים. מדובר היה בהזמנה 'רשמית' מטעם חברת 'איקאה' לכאורה, המזמינה את הציבור להשתתף במשחק מחבואים במתחם החנות בראשון לציון. מטרת המשחק לפי ההזמנה הייתה לשבור שיא גינס במשחק המחבואים הגדול בעולם. למרבה האכזבה, ב'איקאה' מכחישים קיומו של אירוע כזה.
1 צפייה בגלריה
מחבואים באיקאה. הזמנה פיקטיבית | צילום מסך
מחבואים באיקאה. הזמנה פיקטיבית | צילום מסך
מחבואים באיקאה. הזמנה פיקטיבית | צילום מסך
'מחבואים באיקאה ראשל"צ'. זו היא כותרת הדף שהוקם בימים האחרונים ברשת החברתית, ובו מוזמן הציבור לשבור שיא גינס במשחק מחבואים באירוע שלכאורה אמור היה להתקיים ב-9.7.
האירוע עורר התלהבות רבה והבוקר (ד') כבר רשומים אליו כ-1500 בני אדם שאישרו הגעה, וכ-6500 נוספים הביעו התעניינות. גם התגובות בעמוד היו נלהבות, ורבים שיתפו את ההזמנה והעבירו אותה הלאה לחבריהם, ואף הפנו בקשה לחברה שתקיים אירוע דומה גם בסניף נתניה.
כל אלה כנראה צפויים להתאכזב. ב'איקאה' מצננים הבוקר את ההתלהבות. גורם בחברה סיפר ל'מיינט ראשון' שככל הנראה מדובר באדם פרטי שהחליט להקים דף על דעת עצמו במין סוג של מתיחה, ולחברה אין כל קשר לאירוע.
תגובת חברת 'איקאה': "אנו שמחים על הרצון להגיע ל'איקאה' בכל שעות היום, אולם במקרה הזה מדובר בפרסום של אירוע פיקטיבי שלא מתקיים בפועל"