1 צפייה בגלריה
היוטיוברים של העיר | צילום דוברות עיריית ראשל"צ
היוטיוברים של העיר | צילום דוברות עיריית ראשל"צ
היוטיוברים של העיר | צילום דוברות עיריית ראשל"צ
תלמידי הגימנסיה הריאלית בראשון לציון נענו לאתגר שהציב משרד החינוך ליצור סרטון וידאו קצר, יצירתי ומקורי שאורכו עד כ- 2 דקות אשר מציג את הצדדים החיוביים של מדינת ישראל. מתוך 35 הסרטונים שהוגשו לתחרות Bיוטיוברים מכל רחבי הארץ זכו בשניים מתוך שלושת המקומות הראשונים סרטוניהם של תלמידי כיתה י' 2 ו-י' 4 ממקיף א' הגימנסיה הריאלית.
"אני גאה בתלמידים המוכשרים שביצירתיות רבה הציגו את הישגיה של מדינת ישראל" אמרה מנהלת בית הספר, איריס רון. "תהליך הפקת הסרטון חידד לילדים את הגאווה הלאומית ואת החיבור לזהות הישראלית". סרטון אחד הציג את כל ההישגים של מדינת ישראל לאורך 70 שנה, כמו המצאת הדיסק און קי, תוכנת הניווט וייז, מערכת סיוע לנהג- מובילאיי ועוד. הסרטון השני היה קליפ מוסיקלי וקצבי עם שחקנים, קטעי וידאו ותמונות מתחלפות.
הסרטונים שנבחרו יזכו להפקה מקצועית של סרט תדמית ולהפצה בעולם על ידי ההסתדרות הציוני העולמית כחלק ממסע ההסברה של ישראל בעולם.
את התחרות יזם האגף לטכנולוגיות מידע במשרד החינוך, זוהי תחרות ייחודית המיועדת לתלמידי כיתות ח'-י', ומטרתה להשמיע את קולם של בני הנוער בעולם, להעלות את קרנה ולשפר את תדמיתה של המדינה כמדינה יוצרת, ממציאה המשלבת ערכים ויצירה ומהווה דוגמא ומופת לתנופת הפיתוח היזמי המאפיינת את המאה ה21.
תחרות היוטיוברים הינה חלק ממיזם 70 שנה של משרד החינוך שבמסגרתו התקיימה גם תחרות האקתונים ארצית לכיתות יא'-יב' לפיתוח טכנולוגיות לימוד חדשניות . לגמר תחרות זו העפילו 2 נבחרות מהעיר, ממקיף א' הגימנסייה הריאלית וממקיף ז' רביבים.
צפו בסרטונים הזוכים שהפיקו התלמידים: