תושב ראשון לציון, גבר בשנות הארבעים לחייו, נמצא בימים אלו במוסד לבריאות הנפש ומטופל בכדורים לאחר שלקה בהתמוטטות עצבים. מדובר במצב לא פשוט כלל, אבל הסיבה שהביאה אותו למצב הזה לא רגילה: הוא גילה שהמאהבת שלו מחוץ לנישואים מנהלת רומנים נוספים.
הגבר, נשוי ואב לילדים, לא היה נאמן לאשתו במהלך השנים האחרונות ונפגש לעיתים קרובות עם המאהבת שלו, אישה נשואה גם כן. האיש נקשר למאהבת, וכחלק ממערכת היחסים בניהם הוא אף העביר לה את כרטיסי האשראי שלו ואישר לה להשתמש בו ולרכוש מה שברצונה, והיא לא היססה לנצל הטבה זו.
לאחרונה חשד הגבר הקנאי כי המאהבת אינה נאמנה לו, וכי היא נפגשת עם גברים נוספים. בעקבות כך פנה האיש לחוקר הפרטי יגאל שרף, וביקש ממנו לבדוק את הנושא- מה שיכול בהחלט להישמע אבסורדי, היות והוא בעצמו רחוק מלהיות נאמן לבת זוגו.
1 צפייה בגלריה
כמה בני זוג צריך? | המחשה: שאטרסטוק
כמה בני זוג צריך? | המחשה: שאטרסטוק
כמה בני זוג צריך? | המחשה: שאטרסטוק
"התחלנו לבלוש אחר המאהבת, וגילינו שהיא מנצלת אותו ורוכשת על חשבונו בגדים באלפי שקלים, ובמקביל היא נפגשת עם מספר גברים, שעם כולם היא מנהלת מערכת יחסים מינית", מספר שרף.
לטענתו, הגילוי שבר את הגבר. "הראנו לו את הממצאים ואת ההתנהלות של המאהבת, וזה הרס אותו. הוא לקח את זה קשה ולקה בהתמוטטות עצבים, בעקבותיה נכנס לאשפוז במוסד לבריאות הנפש, שבו הוא נמצא גם בימים אלו", אמר.
אבל יש מישהי אחת שדווקא כן הפגינה נאמנות בפרשה הזו. "יש לציין כי מי שמטפל בו ויושב ליד מיטתו היא לא אחרת מאשר אשתו, שלא יודעת אפילו מה הסיבה האמיתית להתמוטטות העצבים שלו", הוסיף החוקר.