לפני שבוע וחצי נחשף ב"מיינט ראשון" על מעצר מנהל גן חינוך מיוחד בראשון לציון בחשד להתנהלות תקיפה כלפי ילדי הגן. כעת דורשים ההורים שישתפו אותם בחשדות על מנת לדעת מה מידת הפגיעה בילדים וכיצד לטפל בהם. "אלו ילדים עם צרכים מיוחדים וחשוב לטפל בהם בזמן כדי שלא ייגרם נזק" הם אומרים.
1 צפייה בגלריה
גן ילדים
גן ילדים
גן ילדים
(צילום המחשה: shutterstock)
החשוד, איש חינוך מוכר בתחומו, תושב חולון בן 54, שוחרר למעצר בית ובתחילת השבוע הוארך שוב מעצרו עד ליום חמישי בחשד שהיה תקיף כלפי הילדים, חלקם על הספקטרום האוטיסטי. במהלך השבוע האחרון זומנו ההורים בשנית למסור עדות בתחנת המשטרה. כעת דורשים ההורים לדעת מה נעשה בגן וכיצד נפגעו הילדים".
לילד שלי יש מנתחת התנהגות וחוות הדעת שלה חריפה, היא מעידה על שינוי בהתנהגות של הילד, הוא כבר היה גמול וחזר להרטיב שוב", מספרת אמו של אחד הילדים.
קראו גם:
"הזעקה שלי היא שלא נותנים לנו עובדות ברורות איך לטפל בילדים. אך אחד לא אומר לנו כמה ואיך הכו את הבן שלי, אני לא יודעת מה הנזק שנגרם לו ומה קרה שמעיד על המצב הנפשי שהוא נמצא בו. כל עוד אני לא יודעת מה מידת הפגיעה בו אני גם לא יודעת איך לטפל בו."
בעקבות חשיפת הפרשה החליטו ההורים לשכור את שירותיו של עו"ד אורי סקוזה שליווה את הורי הגן בפרשת כרמל מעודה, זאת בכדי שייצג אותם מול המשטרה והפרקליטות.
פורסם לראשונה: 15:22, 23.11.21