תושבת ראשון לציון הלוקה בעיוורון, רצתה לבצע הליך של איפור קבוע בגבות כדי להגיע לחגיגה משפחתית כשהיא במיטבה. לטענתה, הקוסמטיקאית התרשלה בעבודתה תוך שהיא מנצלת את היותה עיוורת ועל כן לא יכלה להעיר לה בזמן הטיפול על הפגם. כעת היא תובעת אותה על הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לה לטענתה.
2 צפייה בגלריה
השקיעה בתיקון הנזק
השקיעה בתיקון הנזק
השקיעה בתיקון הנזק
(המחשה: שאטרסטוק)
לפני כחצי שנה החליטה האישה לעשות לקראת בת המצווה של בתה איפור גבות קבוע. לצורך כך היא קבעה פגישת ייעוץ במכון קוסמטי ברחובות ושם הסבירה את הצורך להיראות היטב לקראת שמחה משפחתית. בשלב זה, כך מספרת האישה, היה ברור לבעלת המכון שלפניה יושבת אישה עיוורת ושהיא אינה יכולה לראות את התוצאות של הטיפול בזמן אמת ולבקש תיקונים. לדבריה, בעלת המכון הרגיעה אותה והבטיחה לה שהיא תקבל טיפול ותהיה מרוצה מהתוצאות.
בתום הטיפול, שעלה 1,500 שקל, חזרה האישה לביתה ולתדהמתה החלה לשמוע מחברותיה שהגבות שלה אינן סימטריות וכי אחת דהויה יותר מהשנייה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד ג'רבי
עו"ד ג'רבי
עו"ד ג'רבי
(צילום פרטי)
האישה ההמומה נכנסה לחרדות מחשש שתופיעה כך לבת המצווה של בתה ועל כן מיהרה לפנות לקוסמטיקאית ולדרוש ממנה לבצע תיקון. לדבריה, המטפלת סירבה לעשות זאת והתנתה זאת בתוספת של 200 שקלים. בסופו של דבר נאלצה האישה להוציא סכום כסף נוסף כדי לקבל טיפול חדש אצל קוסמטיקאית אחרת, שהתגייסה למזער נזקים.
כעת החליטה האישה, באמצעות עו"ד רפי ג'רבי, להגיש תביעה בסך של 12 אלף שקלים בגין הנזק הנפשי והטראומה שנגרמה לה, וכן בשל סדרת הטיפולים שנזקקה לה כדי לתקן את גבותיה.