קלודין ויהודה עוזרי רצו לעשות משהו מיוחד לרגל יום הנישואין שלהם וטסו יחד לחגוג את אהבתם בסין הרחוקה. לרוע מזלם, נגיף הקורונה הלך ותפס תאוצה בזמן שהותם שם והם נאלצו לחזור חזרה לישראל. בבוקר יום ראשון הם קיבלו הוראה ממקומות העבודה שלהם לחזור לביתם לשבועיים הקרובים וזאת בשל הוראות משרד הבריאות. כעת בני הזוג עוזרי, יחד עם ילדיהם, נתונים בבידוד בביתם ומקווים שהסערה תחלוף בשלום.
2 צפייה בגלריה
קלודין עוזרי
קלודין עוזרי
קלודין עוזרי
(צילום: פרטי)
"הייתי יחד עם בעלי לפני שבוע בסין, טיילנו בבייג'ין ובעוד מקוות לרגל יום הנושאים שלי, טיול שגרתי שהפך לחריג. לפני חמישה ימים נחתנו בארץ ואז הכל התחיל לצאת משליטה". מספרת עוזרי, "בבידוק בבייג'ין מדדו לנו חום אבל פה בארץ לא עשו לנו שום דבר, לא התקרבו אלינו בכלל, כל המטוס היה עם מסכות, הצוות בנתב"ג לא רצה להיות איתנו במגע ואם היינו רוצים יכולתי להבריח מה שאני רוצה בתיק (צוחקת). הבנתי בדיעבד שזה היה גם בגלל שביתת עובדי המכס שלהם. חזרתי למקום העבודה שלי בחברת נמלי ישראל כי לא היו שום הנחיות וגם הרגשנו בסדר גמור, לא היו סימפטומים מיוחדים והכל היה טוב ויפה. במוצ"ש יצא צו של משרד הבריאות שקובע שמי שהיה לאחרונה בסין צריך להישאר בבידוד בבית ולא להגיע במגע עם שאר האנשים ולכן שלחו אותי ואת בעלי חזרה לבית, אמרו לנו לא להגיע בשבועיים הקרובים ואנחנו בבידוד. גם את הילדים שלי שלחו חזרה לבית מהשירות הצבאי שלהם אחרי צו של קצין רפואה ראשי", היא מספרת.
2 צפייה בגלריה
קלודין ויהודה עוזרי. הוכנסו לבידוד
קלודין ויהודה עוזרי. הוכנסו לבידוד
קלודין ויהודה עוזרי. הוכנסו לבידוד
(צילום: פרטי)
מאז יום ראשון כאמור, נמצאים בני משפחת עוזרי בבידוד, "ההרגשה להיות בבידוד בבית לא נעימה ואנחנו מרגישים בסדר גמור אבל אני מבינה את הרצון של אחרים שלא נסכן אותם. גם בעבודה היו אנשים שחששו לבוא איתנו במגע וזה טבעי".