פקחית חנייה של עיריית ראשון לציון נפגעה בידה לאחר שהותקפה על ידי צעיר שלא היה מוכן לקבל ממנה דוח על חניה אסורה. במהלך הוויכוח ביניהם חטף הגבר את חפציה וסירב להשיב לה אותם אם לא תבטל מידית את הדוח. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את הצעיר והוא הועבר להמשך בירור בתחנת המשטרה. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום.
1 צפייה בגלריה
(חטף את הפנקס. צילום: רועי אלמן)
המקרה המדובר אירע לפני כחודשיים מעט אחרי השעה חמש בצהריים. פקחית עיריית שהייתה במשמרת הבחינה ברכב שחונה לא כחוק ברחוב לוי משה והחלה למלא את הפרטים כדי להניח את הדוח על שמשת הרכב. בשלב זה הבחין בעל הרכב מרחוק בפקחית והגיע אליה בריצה תוך כדי צעקות ודרישה שתחדל מיד ממעשיה. כאשר הגיע הגבר לרכב הוא חטף, מידיה של הפקחית את פנקס הדוחות, מכשיר הנייד שלה ואת המסופון ודרש ממנה שוב שתבטל את הדוח. הפקחית דרשה מהגבר להשיב לה את החפצים והזהירה אותו אך הוא התעקש שלא להשיב לה את חפציה כל עוד הדוח לא יימחק.
במהלך המאבק בין השניים נחתכה הפקחית בידה ומשטרה הוזעקה למקום כדי לעשות סדר ולקחת את הגבר להמשך בירור בתחנת המשטרה המקומית.
בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד הגבר, צעיר כבן 25 מירושלים. כתב האישום שהוגש בבית משפט השלום בראשון לציון הינו על עבירה של תקיפת עובד ציבור והדיון הבא עתיד להתקיים בעוד כחמישה חודשים.