כתב אישום הוגש נגד תושב ראשון לציון, לאחר שבהזדמנויות שונות הוא התקשר אל מוקד 100 של המשטרה ומסר להם מידע כוזב כדי לנסות "לעבוד עליהם". באחת הפעמים הוא אף העלה את המתיחה לדף הפייסבוק שלו והציג את המוקדנית באור שלילי ומגוחך.
1 צפייה בגלריה
שמו סוף להטרדות
שמו סוף להטרדות
שמו סוף להטרדות
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
הצעיר, בשנות ה־20 לחייו, לקח צעד אחד קדימה את תחום המתיחות הטלפוניות ולא ידע לשים לעצמו גבול, דבר שעלה לו בכתב אישום. לפני כשנה וחצי, כך כתוב בכתב האישום, הוא התקשר אל מוקד 100 של המשטרה ודיווח שהוא נמצא על קו 83 בתל אביב והוא הבחין בגבר ערבי שעלה לאוטובוס כשבידו תיק שחור, תוך שהוא משוחח עם חברו בטלפון ואומר לו בערבית שהוא "הולך לעשות חגיגה".
השיחה נקטעה בשלב זה אך המוקדן העביר את הדיווח לתחנות המשטרה בראשון לציון ובת ים, שם היה אמור קו האוטובוס לעבור.
דקות ספורות לאחר מכן האיצה ניידת משטרה ברחוב רוטשילד בראשון לציון ועברה באור אדום כדי לעצור את האוטובוס המדובר. הכבישים נחסמו ושוטרים עלו מיד לאוטובוס כדי לאתר את "המחבל", אך לאחר סריקה קצרה התברר שאין אמת בדיווח.
"מתיחה" זו היתה אחת מתוך שרשרת מעשים של הצעיר, ובמקרים אחרים הוא דיווח על שיחה ממקור ערבי עלום, שאיים לשגר רקטה אל נקודת הציון בה הוא נמצא בראשון לציון, או לחלופין עדכון לגבי גבר בעל חזות ערבית שנמצא ברחוב חיל החימוש בראשון לציון ואמר לחברו שבכוונתו לבצע פיגוע.
במקרה אחר התקשר הצעיר למוקד והציג עצמו כאיש מחלקת הסאונד של המשטרה וביקש מהמוקדנית לספור עד עשר כדי לכוון את הסאונד של הטלפון. את השיחה הזו הקליט הצעיר והעלה אותה לדף הפייסבוק שלו עם הכיתוב: "עד כמה הם מטומטמים שם במוקד 100".
בעקבות שרשרת המתיחות הללו, שעלו למשלם המיסים כסף רב, נעצר הצעיר והוגש נגדו כתב אישום ובו חמישה סעיפים של הטרדה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.