תפקידה של החברה לביטחון וסדר ציבורי היא בין השאר לשמור על שגרת חיים נוחה לתושבים ואכיפת החוק העירוני, אך מה קורה כאשר עובד החברה עצמה חונה במקום אסור? לטענת אביחי גלבר, תושב המתגורר בבניין ברחוב החלמונית, רכב של המוקד העירוני החנה את רכבו במקום השמור אך ורק לדיירי הבניין. "גם כשפניתי למוקד העירוני כדי שיטפלו בעניין לא חזרו אלי", אמר למיינט ראשון לציון.
1 צפייה בגלריה
ניידת אכיפה חונה בחניית תושבים
ניידת אכיפה חונה בחניית תושבים
ניידת אכיפה חונה בחניית תושבים
(צילום: פרטי)

"הגעתי מקניות ביום שישי לקראת השעה 12 ונכנסתי לחנייה ששמורה לדיירי הבניין בלבד או שהיא שמורה לבעלי החנויות בלבד ויש שילוט שמראה זאת. הגעתי לשם אבל לא הייתה לי חניה כי רכב של המוקד העירוני החליט לחנות שם למרות שהוא לא דייר הבניין", סיפר גלבר.
"אם זה היה מקרה חירום אז הוא יכול להחנות את רכבו גם על מדרכה וכל מקום הוא אפשרי מבחינתו, אך אני לא מאמין שזו הסיבה. התקשרי למוקד העירוני ואמרו שהם קיבלו ומטפלים. מיד בתום השיחה קיבלתי הודעה שהנושא בטיפול. אחרי חמש דקות קיבלתי הודעה נוספת שהמקרה טופל. לא עזרו לי עוד שיחות כי הם אמרו לי שאין מה לעשות. התקשרתי ביום ראשון וענה לי מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני שאמר שהוא יבדוק ויטפל אבל עד עכשיו אף אחד לא חזר אליי".
טרם נמסרה תגובת עיריית ראשון לציון.