האם ימי החופש שנכפו על התלמידים בגלל הקורונה מתחילים להשפיע גם על אירועי הפשיעה? שוטרים שניהלו בליל חמישי האחרון מרדף אחרי שני נערים על קטנוע, אירוע שהסתיים בבית החולים, מספרים שהפרות סדר (וסגר) ע"י בני נוער בראשון לציון הופכות לנפוצות.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום: לירן תמרי)
האירוע החמור התרחש בלילה שבין חמישי לשישי האחרון. אז הבחינו שוטרי הסיור של משטרת ראשון לציון בשני צעירים רכובים על קטנוע, מראה לא שגרתי ואסור בימים אלה כאשר ההנחייה היא להשאר בבתים.
השוטרים קראו לשניים לעצור, אך הם התעלמו והחלו בהימלטות על הכביש הפתוח. ניידת המשטרה רדפה אחריהם, והמשיכה לכרוז להם לעצור, אך השניים המשיכו בדהירה מהירה קדימה.
האירוע הסתבך יותר כאשר הגיעו השניים לגשר ראשון. אז החליק הקטנוע עליו רכבו והתהפך. השניים נפלו על הכביש, נפצעו בדרגות קלות. משם הועברו להמשך טיפול רפואי בבית החולים 'אסף הרופא'.
כאשר התהפך הקטנוע, נפתח גם הארגז שהיה עליו ותוכנו נשפך על הרצפה. אז הבינו השוטרים מדוע ברחו מהם הנערים. "הרצפה התמלאה בזי'טונים ובסמים קלים שהיו בתוך ארגז הקטנוע", סיפר אחד השוטרים, והוסיף: "בתקופה האחרונה אנחנו פעילים יותר מול בני נוער שלא נמצאים במסגרת חינוכית וערים בלילות, דבר שגורם לעיתים קרובות למטרד בקרב תושבי העיר".