תושבת צפון הארץ מצאה את עצמה בסיטואציה הזויה, שבמסגרתה תושבת ראשון לציון, אותה מעולם לא פגשה והיא כלל אינה מכירה אותה, החלה לכתוב על קיר הפייסבוק שלה האשמות קשות נגדה בדבר עושק קשישים וניצול חלשים. בשבוע שעבר פנתה האישה לבית משפט השלום בראשון לציון והגישה נגדה תביעה.
1 צפייה בגלריה
(סטטוסים מכפישים ברשת החברתית. צילום: shutterstock)
לפני כחודש וחצי נכנסה האישה לדף הפייסבוק של עצמה וקראה פוסט שאותו כתבה לה על הקיר חברתה לרשת החברתית. כאשר נכנסה להגיב הבחינה האישה בגולשת אחרת שכותבת תגובות לפוסט ובהן היא מייחסת לה האשמות חמורות ביותר. האישה המזועזעת נכנסה לדף של אותה מגיבה וגילתה כי מדובר בתושבת ראשון לציון, מישהי שאותה מעולם לא פגשה או הכירה ואף לא החליפה איתה מילה בעבר.
לטענת האישה, אותה מגיבה כתבה בגנותה בין היתר כי היא שותפה לעושק של קשישים והוסיפה כי לקחה כספים שנתרמו לטובת כתיבת ספר תורה לזכר אדם שנפטר, והשתמשה בהם לטיפול בכלבים. כמו כן היא האשימה אותה כי סייעה לשתי נשים נוספות שלקחו חלק בעושק של קשישים.
לדברי האישה, פוסטים אלה התפשטו בקרב חוג מכריה, שחשדו בה כאילו יש לה קשר לאיזו פרשה של עושק וניצול קשישים, דבר שכלל אינו נכון.
בעקבות הדברים החליטה האישה להגיש תביעת דיבה ולשון הרע נגד תושבת העיר ולדרוש ממנה פיצויים בגין פגיעה בשמה הטוב, בסך של 33 אלף שקלים. בקרוב ייפגשו השתיים בבית המשפט וזו תהיה הפגישה הראשונה של שתיהן אי פעם.