תושבים המתגוררים ברחוב צבי פרנק שבשכונת גני אסתר נאלצים להתמודד עם רעשי משאיות שחונות מול הבית שלהם ופורקות סחורה לטובת אחד המרכולים במקום. "הרעש שלהם הוא מדי יום ולאורך כל השעות וזה בלתי אפשרי", סיפר אחד הדיירים, "ביקשנו מהעירייה להגביר במקום את האכיפה, אך הרעש עדיין נמשך".
1 צפייה בגלריה
(גם בשעות מאוחרות. צילום פרטי)
מול ביתו של דוד, תושב השכונה, עומד מגרש לא מגודר שצמוד לסופרמרקט שכונתי. לטענתו, מדי יום מגיעים נהגי המשאיות, גם בשעות מאוחרות מאוד, מחנים שם את רכבם הכבד ומתחילים במלאכת פריקת הסחורה. "כבר כמה שנים שאנחנו מתמודדים עם רעש של משאיות. אני מתגורר במרחק של עשרות מטרים בלבד מהמקום ונאלץ לסבול מהרעש שהנהגים עושים, מטרטור המנוע ומעבר לכך, גם מהטינופת והסירחון שנשארים במקום.
בעבר הייתה שם גדר שחסמה את האפשרות לחנות על הדיונות, אבל היא לא קיימת יותר. גם שלט שהיה בעבר ואסר את החנייה נעקר ממקומו באחת הסערות האחרונות של החורף", הוא מספר.
"הרבה דיירים כאן הם סטודנטים. ביקשנו להתחשב ושיפרקו את הציוד בתוך הסופר או שיכבו את המשאית בזמן שהם פורקים, אבל לא מקשיבים לנו. ביקשנו גם מהעירייה לאכוף אבל זה לא קורה. מרוב פסולת שהצטברה שם גם הגן הציבורי הסמוך נראה כמו פח אשפה אחד גדול".
מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר בשטח פרטי".