במקביל להתנגדות העירייה ולמחאות התושבים, כעת מתברר כמה תעלה לעירייה ולתושבים המחאה נגד הקמת מרכז חולי הקורונה בראשון לציון. בישיבת מועצת העיר האחרונה הוחלט על אישור תב"ר של 165 אלף שקלים עבור חברת ייעוץ תקשורת וניהול משברים
1 צפייה בגלריה
המלבן. "אבסורד"
המלבן. "אבסורד"
המלבן. "אבסורד"
(צילום: עיריית ראשון לציון )
לפני כשבוע, במהלך ישיבת מועצת העיר, נתבקשו חברי המועצה להצביע ולאשר תב"ר בגבוה של 165 אלף שקלים עבור חברת יעוץ אסטרטגי שתנהל תקשורתית את משבר הקורונה מול משרד הבריאות שמעוניין להקים ריכוז לחולי הנגיף במרכז הגריאטרי מלבן בראשון לציון.
במהלך הישיבה הביעו חלק מחברי המועצה התנגדות וביניהם חבר הקואליציה אפי משה שאמר : "מה הם יכולים לעשות שאנחנו לא יכולים? למה היועצים המשפטיים שלנו לא יכולים לנהל את זה. אני בהלם כי אני לא חושב שיועץ אסטרטגי יהיה זה שיעצור את הטרקטורים". יש לציין כי למרות ההתנגדות, הצביע משה בעד התקציב למרות שחזר על כך שהוא סבור שזה לא יעזור.
מי שעוד הביע את התנגדותו הוא יו"ר האופוזיציה דורון אוזן שטוען כי אין צורך להוציא עוד מכספי הציבור, "אני מזכיר לראש העירייה שהוא דרש כבר לפני חודשיים 700 אלף שקלים לסעיף דוברות ויחסי ציבור ונראה לי נכון ציבורית להשתמש בתקציב הזה במקום להוסיף עול על התקציב העירוני שגם ככה קצר מאוד. צרי לומר די לבזבוז כספי ציבור".
מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון נחושה למנוע את שיכונם של חולי קורונה לצד קשישים המטופלים במרכז גריאטרי מלבן. כל ניסיון להסיט את הדיון מנושא זה לא יצלח. חבל שיש מי שמקל ראש בדבר ומעניק בכך רוח גבית למשרד הבריאות שדורך ברגל גסה בזכויות העירייה ותושביה".