אישה מהאזור פנתה לאחרונה לעו"ד זהר רון וסיפרה לה כי הכירה בחור גרוש, איש עסקים מצליח ומבוסס, שניהל איתה רומן ממושך ואף הציע לה נישואים. לתדהמתה, היא גילתה כי באותו הזמן הוא מנהל רומן עם אישה ממוצא פיליפיני שמתגוררת בביתו ומסייעת לו במשק הבית ובעסקיו. את הנקמה שלה בשניהם הם כנראה לא ישכחו זמן רב.
האישה אמרה בסיפור האהבה המקסים שלה נכחה ברקע תמיד אותה אישה ממוצא פיליפיני, והיה נדמה כי היא משמעותית בחייו של האיש הרבה מעבר לעבודות משק הבית. לדבריה, היא תפקדה כמעין מנהלת אישית ולמעשה תרמה תרומה גדולה לצמיחתו האישית והכלכלית. הוא הסביר כי כדי לגמול לה על טוב לבה ועל מסירותה הרבה כלפיו החליט לעזור לה להסדיר את מעמדה בארץ, ולכן הצהיר לפני הרשויות כי הם זוג.
2 צפייה בגלריה
(צילום המחשה: shutterstock)
הגבר סיפר כי בחודש הקרוב יחלוף זמן מספיק והם יוכלו להיחשב לזוג, והיא תקבל את תעודת הזהות הכחולה ותהיה אזרחית ישראלית. לדבריו, מייד אחרי זה יוכלו הוא והאישה להתחתן. בנקודה הזאת הבינה האישה כי משהו אינו כשורה.
"נסענו לחו"ל וביקשתי ממנו לסיים את הקשר איתה", היא סיפרה. "שאלתי אותו אם הוא לא חושש שמשרד הפנים יעלה עליו ויחשוף שהיא בעצם העוזרת שלו ולא זוגתו. הוא השיב כי הסיפור ממש קרוב לסיומו והיא כפסע מקבלת אזרחות ישראלית. אמרתי לו שזה לא נראה לי. שאלתי אותו מה פתאום הוא מצהיר שהוא בקשר זוגי איתה ובו־זמנית מציע לי נישואים בנוכחות עדים. הוא הסביר שהיא הייתה פה לפניי, והוא הגיע לאן שהגיע הרבה בזכותה".
עוד סיפרה האישה כי ארוסה גם ציין כי "אין לה שום דבר בפיליפינים והחיים שלה פה. אם יזרקו אותה מהארץ זה יהיה הסוף שלה. אני חייב לגמול לה על כל מה שהיא עשתה בשבילי לאורך שנים. היא הרבה יותר מבת משפחה בשבילי ומבחינתי, זה לא נחשב לשקר. הבטחתי לה שאדאג שלא יסלקו אותה מהארץ ושתמיד אהיה פה בשבילה".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
המשולש הרומנטי הסתבך עוד יותר כשהאישה וארוסה טסו לחופשה מפנקת בחו"ל. לדבריה, ארוסה וזוגתו הרשמית לא הפסיקו להחליף ביניהם הודעות וניהלו הרבה שיחות טלפון. "זה ממש לא נראה לי שהקשר איתה נמשך גם כשהיינו רחוקים מאוד", היא אמרה לו ושאלה: "למה אתה כל הזמן בקשר איתה? הוא ענה: "כי אני רוצה לבדוק שכל מה שהשארתי בארץ בסדר". לדבריה, "כשהוא התקלח היא התקשרה שוב לטלפון הנייד שלו. עניתי במקומו ולפני שהספקתי לומר 'הלו' היא קראה לו 'מיי לאב'. מיד הבנתי שמתנהל ביניהם רומן במקביל לקשר הזוגי שלו ושלי".
האישה התעמתה איתו על כך, והאיש שהבין כי אין טעם להכחיש והשיב לה: "איתך זה רציני ואיתה זה סתם". בו במקום היא החליטה לסיים את הקשר ובטיסה חזרה ארצה הם כבר ישבו רחוקים זה מזה. בנקמה מתוקה וקרה יידעה האישה את משרד הפנים על אירוסיה לאדם שניסה להסדיר את מעמד זוגתו הזרה באותו הזמן והציגה הוכחות לדבריה. במשרד הפנים אמרו לה שהעניין בטיפול.