צעירה חגגה יום הולדת עם חברות במועדון בראשון לציון ולמחרת גילתה שהצמיד שלה, ירושה שקיבלה מסבתה, אבד. התכתבות עם נציג המועדון העלתה שהתכשיט נמצא. מאותו הרגע, כך טוענת המשפחה, אומרים במועדון שהם אינם יודעים על איזה צמיד מדובר, ורק לאחר שהופעל עליהם לחץ הסכימו להודות שהם איבדו אותו.
1 צפייה בגלריה
עבר מאם לבת
עבר מאם לבת
עבר מאם לבת
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
"הצמיד הזה מאוד מיוחד כי זה משהו שקיבלתי בירושה מאמא שלי", מספרת אמה של הצעירה. "בתי שלחה הודעת וואטסאפ לטלפון שדרכו היא הזמינה את המקומות שם, ובאותו הרגע התקבלה תשובה עם צילום הצמיד והיא שמחה לדעת שמצאו את התכשיט. שעה לאחר מכן היא הגיעה למועדון וביקשה לקבל את הצמיד שלה, אבל שם ענו לה שהם לא יודעים על מה מדובר ושלא נמצא שום צמיד".
לטענת האם, אחד האנשים שהציג את עצמו כמנהל אמר שלא מצא שום דבר. "הם המשיכו בקו המתחמק ואמרו שאותו אחד שהתכתב איתנו בוואטסאפ הלך לישון ואסור להעיר אותו. הבת שלי התחילה לבכות כי היא יודעת כמה הצמיד הזה חשוב לנו. יש לו ערך רגשי רב".
האם הגיעה למועדון והזעיקה את המשטרה ובהמשך היא והבת הגישו תלונה במשטרה. "למחרת הבת שלי ניגשה לשם שוב. מישהו שהזדהה כמנהל אמר לה שככל הנראה זה שמצא את הצמיד איבד אותו והוא נזרק לפח. הוא הציע לה לפתוח שולחן עם החברים בסכום של אלף שקל ובכך יסגרו את העניין. אנחנו לא מתכוונים להרפות ונגיש תביעה".
תגובת המועדון: "עסקינן במקרה של ניצול הרשתות החברתיות להכפשת שמנו. הטענות אינן נכונות, וזאת בלשון המעטה. אנו חוגגים בימים אלה חמש שנות פעילות במהלכן בילו אצלנו לא מעט מבלים אשר מחזקים אותנו בימים טרופים אלה של מתקפת שיימינג. בהערת אגב ייאמר, כי ככל הנראה כתבה זו, כמו גם התלונה למשטרת ישראל, לא היו באות לעולם באם היינו נכנעים ומסכימים לדרישות כספיות של גורמים מסוימים".
מהמשטרה נמסר שהחקירה מתנהלת.